icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش پیکاپ فوتون با تخفیف 40 میلیونی ایران خودرو دیزل

شرایط فروش پیکاپ فوتون با تخفیف 40 میلیونی ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل شرایط فروش دو مدل بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون را اعلام کرد.

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-ایران خودرو دیزل در طرح فروش نقدی شهریور ۱۴۰۰ خود، دو خودرو را برای فروش عرضه کرده است. یکی پیکاب فوتون دیزل و دیگری پیکاب فوتون بنزینی. بر اساس اعلام ایران خودرو، فروش نقدی این دو خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل دو تا چهار ماهه است و متقاضیان می‌توانند خودروهای خود را آبان و دی ماه سال جاری تحویل بگیرند.

بر اساس این اطلاعیه قیمت پیکاب فوتون دیزلی ۸۵۸ میلیون تومان است. اما ایران خودرو دیزل این خودرو را با تخفیف ۳۰ میلیون تومانی عرضه کرده است. بر این اساس قیمت نهایی فوتون تونلند دیزل در این طرح ۸۲۸ میلیون تومان است.

همچنین مدل بنزینی پیکاب هم در این طرح عرضه شده است. قیمت پیکاب فوتون بنزینی در این طرح ۸۰۷ میلیون تومان است. اما این شرکت قرار است این خودرو را با تحفیف ۴۰میلیون تومانی به متقاضیان بدهد. بر این اساس قیمت قطعی فوتون تونلند بنزینی ۷۶۷ میلیون تومان است.قیمت این دو خودرو در این طرح به صورت قطعی است و متقاضیان قرار نیست موقع تحویل خودروی خود مبلغ دیگری را پرداخت کنند.ثبت‌نام این دو خودرو، از ۱۰شهریور ماه آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد.

خودروی پیکاب ایران خودرو در دسته خودروهای شاسی‌بلند و آفرود قرار دارند. خودرویی که حاصل همکاری ایران خودرو دیزل و یک کمپانی چینی است. طبق گزارش‌ها  پیکاب فوتون به عنوان یک خودروی کار و تجاری فول آپشن به بازارهای صادراتی راه پیدا کرده است.بر اساس گزارش‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پیکاپ تونلند باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است، که در نسخه بنزینی دارای موتور ۲.۳ لیتری است که ۱۳۰ اسب بخاری قدرت و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و یکی از پرقدرت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب