icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش چری تیگو 7 جدید اعلام شد

شرایط فروش چری تیگو 7 جدید اعلام شد

نمایندگی های مدیران خودرو از روز گذشته شرایط فروش چری تیگو 7 جدید را اعلام نمودند. این در حالی است که خبری از این اطلاعیه در وب سایت رسمی مدیرن خودرو نیست.

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-مدیران خودرو بعنوان نمایندگی چری در ایران قرار است امروز بعد از ظهر از نسخه جدید تیگو 7 رونمایی کند.از همین رو شرایط پیش فروش این خودرو در برخی نمایندگی ها اعلام شده است. بر اساس این گزارش مشتریان برای تحویل خودرو باید 120 ،150 و 180 روزصبر نمایند و به مبلغ پیش پرداختشان سود مشارکتی بترتیب برابر با 13 درصد ،15 درصد و 17 درصد تعلق خواهد گرفت.

قابل ذکر مبلغ پیش پرداخت برای موعد تحویل 180 برابر با  ۱۶۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان ودیعه خواهد بود. اگر بخواهید در ۱۵۰ روز خودرو را تحویل بگیرد، عدد پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان اعلام شده است. همچنین برای تحویل ۱۲۰ روزه پیش پرداخت ۲۱۹ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان نیاز است.

البته مدیران خودرو تاکنون بهای رسمی چری تیگو 7 جدید را اعلام نکرده است و بدین منظور یاد تا امروز بعد از ظهر منتظر ماند تا مشخص شود که این شرکت قیمت رسمی را اعلام خواهد کرد یا خیر.

برای آشنایی بیشتر باید بدانید که تیگو 7 جدید از نظر ظاهری تغییر خاصی نکرده اما در بخش داخلی بروزرسانی هایی را جهت بهبود کیفیت و همچنین جذابیت های بصری تجربه کرده است.

امروز بعد از ظهر ساعت 5 در اینستاگرام ما به آدرس https://www.instagram.com/yekodoofficial/ با همراه باشید تا با مراسم رونمایی این خودرو در خدمات شما باشیم.

بهتر است بخوانید:

تقاوت چری تیگو 7 جدید با نسل فعلی

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب