icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش کیا اسپورتیج 2017 QL توسط اطلس خودرو اعلام شد

شرایط فروش کیا اسپورتیج 2017 QL توسط اطلس خودرو اعلام شد

شرکت اطلس خودرو شرایط فروش اسپورتیج جدید QL را را اعلام کرد.

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" اسپورتیج QL جدید برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران 95 بصورت رسمی در یران توسط اطلس خودرو معرفی شد و در همان هنگام پیش فروش آغاز گردید اما تحویل این خودرو ها تاکنون امکان پذیر نبوده و شرکت اطلس خودرو حدود یکسال در تحویل اسپورتیج QL تاخیر داشته که البته چند ماهی را بدلیل بسته بودن ثبت سفارش بوده است.

حالا این شرکت پس از مشخص شدن تعرفه جدید واردات و باز شدن سامانه ثبت سفارش پیش فروش جدید این خودرو را البته با مدل 2017 آغاز کرده است

شرایط فروش اسپورتیج QL

کیا اسپورتیج هم‌اکنون با قیمت علی‌الحساب 217 میلیون تومان و با شرایط تحویل 90 روزه عرضه می‌شود که بر این اساس قیمت این خودرو پس از افزودن مالیات بر ارزش افزوده معادل 235 میلیون تومان خواهد بود. خریداران همچنین می‌توانند 102 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و باقی مبلغ را در زمان صدور دعوت‌نامه پرداخت کنند.
کیا اسپورتیج عرضه شده از سوی اطلس خودرو با مدل 2017 عرضه می‌شود. این خودرو با بهره‌گیری از موتور 2.4 لیتری می‌تواند 181 اسب بخار قدرت تولید کند و بالاترین سطح آپشن‌ها به بازار ایران عرضه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش کیا اسپورتیج و سایر محصولات اطلس خودرو می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس http://www.atlaskhodro.com مراجعه نمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب