icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط و قیمت ام وی ام x55 توسط مدیران خودرو اعلام شد

شرایط و قیمت ام وی ام x55 توسط مدیران خودرو اعلام شد

مدیران خودرو برای اولین بار قیمت و شرایط فروش بزرگترین شاسی بلند جدید خود را اعلام کرد.

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-این خودرو که پیشرانه مشابه ای با تیگو 7 دارد، مجهز به یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه بوده و می تواند 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.
یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان تولیدی این موتور را به چرخ های جلو آن منتقل می کند.
گفته می شود ام وی ام X55 به مانند نسل فعلی چری تیگو 5 به امکاناتی نظیر ترمز دستی برقی، اتوهولد، سیستم ورود بدون کلید، دکمه روشن و خاموش، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی ها، کروز کنترل، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک و غیره مجهز است.

ام وی ام X55 از نظر امکانات تقریبا مشابه تیگو7 است و در دسته پرآپشن ترین خودروهای مدیران خودرو قرار می گیرد اما دو آپشن سقف پانوراما و گرم کن صندلی در این مدل به چشم نمی خورد.
از مهم ترین امکانات X55 می توان به مانیتور 9 اینچی لمسی ، سیستم های پایداری ESP , TCS , HHC ، ایربگ های جلو و جانبی، دوربین 360، GPS و ... اشاره کرد. تیپ اسپرت-اسکلنت در ظاهر با سقف مشکی رنگ از تیپ اکسلنت متمایز می شود.
شرکت مدیران خودرو در روزهای آغازین هفته جاری، تست درایو این محصول را برای نمایندگان برگزار کرد. به گفته یکی از نمایندگان مدیران خودرو حاضر در این تست درایو؛ X55 هویت کاملا متفاوتی با دیگر محصولات پیشین چری و ام وی ام دارد. یکی از مهم ترین نقاط قوت این خودرو به زعم نمایندگان، هندلینگ قدرتمند آن است که به دلیل ارتفاع کمتر در مقایسه با تیگو7 به دست می آید و همچنین امکانات زیاد در کنار مشخصات فنی موجب می شود این خودرو انتخاب جذاب تری در مقایسه با تیگو5 باشد. هر چند تیگو5 همچنان از آپشن فروش اقساطی و شرایطی بهره می برد اما این خودرو به صورت نقدی عرضه می شود. به نظر می رسد مدیران خودرو با رنج جدید محصولات مانند آریزو6 و ام وی ام X55 در آینده چهره متفاوتی از محصولات را به نمایش بگذارد و عرصه جدیدی را در بازار در اختیار بگیرد.
ام وی ام X55 در شرایطی از سوی مدیران خودرو به بازار عرضه می شود که دیگر شرکت ها یا در وضعیت کما به سر می برند و یا با مشکلات تولید دست و پنجه نرم می کنند اما به روزرسانی سبد محصولات و ارائه شرایط فروش متنوع از مهم ترین مواردی است که هیچ گاه از برنامه های این شرکت در هیچ شرایطی حذف نشده است.

قیمت ام وی ام وی x55

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب