icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط پیش فروش بلند مدت ویژه نیمه شعبان سایپا اعلام شد

شرایط پیش فروش بلند مدت ویژه نیمه شعبان سایپا اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت 16 امروز مورخه 27 فروردین 98 پیش فروش برخی از محصولات خود ویژه نیمه شعبان را آغاز نماید.

سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-حسين كاظمي طرقي، افزود: براي نخستين‌بار در سال 98 طرح فروش فوري 20 درصد از محصولات توليدي سايپا با هدف افزايش عرضه خودرو و كنترل قيمت‌ها و همچنين پاسخ‌گويي به نياز بازار صورت مي‌گيرد كه در آن، محصولات گروه ایکس 100 (سایپا 131 و سایپا 151)، گروه ایکس 200 (تیبا، ساینا و تیبا دوگانه سوز)، نیسان وانت تک سوز و دوگانه سوز با موعد تحويل 30 روزه عرضه خواهد شد.

به گفته كاظمي تحويل خودروهاي مشترياني كه در طرح فروش فوري اسفندماه سال گذشته ثبت‌نام كرده بودند، در حال پايان است و سايپا در اين زمينه توانست در موعد مقرر تمام خودروهايي را كه با موعد تحويل 30 روزه به فروش رسانده بود، به خريداران تحويل دهد.

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا ادامه داد: تداوم فروش فوري و نقدي خودروهاي سايپا، به‌تدريج موجب كنترل قيمت‌ها و بهبود شرايط معاملات خودرويي در بازار و رضايت مشتريان واقعي و مصرف‌كنندگان خواهد شد.

برهمین اساس علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به نشانی اینترنتیwww.saipagroup.ir  مراجعه کنند.

گفتني است در دو ماه پاياني سال گذشته، گروه خودروسازي سايپا توانست با اجراي طرح فروش فوري و عرضه خودرو به بازار، حاشيه بازار محصولات خود را كاهش داده و قيمت‌ها را كنترل كند.

شرایط پیش فروش شعبانیه ساپیا 98

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ساندرواتوماتیک مهر 1398/2/7
16:7:26

کسی میدونه ثبت نام کنندگان منتطر ساندرو اتوماتیک چند نفرند؟

آخرین مطالب