icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط پیش فروش و ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت 1401

نخستین دوره فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو در سامانه فروش یکپارچه

شرایط پیش فروش و ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت 1401

طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل ۳ ماه) برخی محصولات شرکت ایران خودرودر سامانه یکپارچه فروش خودرو (با روش قرعه کشی) از امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱، به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری "پردیس خودرو"-سامانه متمرکز فروش در حال حاضر تنها روش قانونی برای فروش، پیش‌فروش یا فروش فوق‌العاده خودروها به حساب می‌آید.

در همین راستا، ایران‌خودرو اولین دوره فروش فوق‌العاده محصولات خود، ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در سامانه یکپارچه فروش آغاز کرده است. متقاضیان این طرح می‌توانند از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه تا 3 خرداد سال جاری به سامانه sale.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. قیمت خودروها در این طرح قطعی بوده و موعد تحویل 3 ماهه برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قیدشده در این قانون متولد شده باشد، قادر به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو به قیمت مصوب هستند.

جدول شرایط فروش محصولات قابل‌عرضه در نخستین دوره فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

شرایط فروش ایران خودرو اردیبهشت 1401

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب