icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرط پیش پرداخت مبلغ خودرو دوباره حذف شد

شرط پیش پرداخت مبلغ خودرو دوباره حذف شد

در حالی که کمیته خودرو ۲۰ روز پیش، پرداخت ۱۰ درصد مبلغ خودرو در زمان ثبت‌نام را مصوب کرده بود، حالا این شرط از ضوابط فروش خودروسازان حذف شده است.بی ثباتی در تصمیم گیری مسئولان وزارت صنعت و خودروسازان باعث شده تا نسخه های مختلفی برای کنترل بازار پیچیده شود، اما هیچ کدام از آنها تاکنون دردی را دوا نکرده است.

سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"- این روزها علاوه بر نابسامانی بازار خودرو، ضوابط خرید و حضور در قرعه‌کشی خودروسازان نیز بی ثبات است و هر لحظه شرایط متفاوتی برای مشتریان وضع می‌شود. 20 روز پیش بود که شرط واریز وجه در زمان ثبت نام خودرو دوباره در کمیته خودرو مصوب شد و بر این اساس قرار شد 10 درصد قیمت خودرو در زمان ثبت نام برای حضور در قرعه کشی به یک حساب واسط واریز شود.

در این راستا طبق اعلام وزارت صنعت، به منظور واقعی سازی تقاضای خرید خودرو مقرر شد، در طرح‌های آتی فروش فوق العاده خودروسازان 10 درصد از قیمت خودروها به عنوان پیش پرداخت از سوی متقاضیان و در زمان ثبت نام در وجه حساب واسطی که توسط شرکت‌های خودروساز اعلام می‌شود، پرداخت شود.

این در حالی بود که شرط پیش پرداخت وجه خودرو قبلاً نیز در کمیته خودرو مصوب شده و قرار بود 50 درصد مبلغ خودرو در زمان ثبت نام توسط متقاضیان پرداخت شود اما این شرط در خردادماه با نظر حسین مدرس خیابانی سرپرست اسبق وزارت صنعت ملغی شد.

به این ترتیب فروش فوق‌العاده خودروسازان بدون دریافت وجه پیش پرداخت انجام شد. پس از آن، برای دومین بار در اواخر شهریور ماه دوباره کمیته خودرو مصوب کرد که 10 درصد وجه خودرو در زمان ثبت نام توسط مشتریان پرداخت شود، اما با گذشت حدود 20 روز از این مصوبه، ظاهراً دوباره این الزام لغو شده و نیازی به پرداخت وجه برای حضور در قرعه کشی خرید خودرو نیست.

طبق بخشنامه جدید ایران خودرو برای فروش فوق العاده محصولاتش که از امروز شروع شده، ثبت نام و درخواست خرید خودرو نیازی به پرداخت وجه ندارد و متقاضیان می توانند بدون پرداخت مبلغ، برای خرید خودرو ثبت نام کنند. طبق این بخشنامه متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام خرید وانت آریسان، رانا پلاس و دنا پلاس بدون پرداخت وجه اقدام کنند.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب