icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شورای رقابت مجوز داد،پراید و تیبا گران شد

آماده گرانی خودرو باشید

شورای رقابت مجوز داد،پراید و تیبا گران شد

گروه خودروسازی سایپا با ارسال بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های فروش خود از آنها خواست مقدمات گرانی پراید، تیبا و تندر ۹۰ را آماده کنند.

شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"اواخر هفته گذشته بود که معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش قیمت محصولات این گروه براساس مجوز شورای رقابت خبر داد.

رضا تقی‌زاده اظهار کرده بود که " براساس مجوز شورای رقابت خودروهای پراید و تیبا حداکثر تا 1.5 درصد و تندر 90 تا 2.5 درصد مجاز به افزایش قیمت هستند. البته این مجوز هنوز از سوی شورای رقابت به سایپا ابلاغ نشده اما به محض دریافت آن، افزایش قیمت‌ها بر روی محصولات ایکس 100، ایکس 200 و تندر 90 اعمال خواهد شد".

در این شرایط از نمایندگی‌های فروش گروه خودروسازی سایپا خبر می‌رسد که این شرکت در بخشنامه‌ای از آنها خواسته برای افزایش قیمت محصولات اعلامی آماده شوند.

در بخشی از این بخشنامه آمده است:" پیرو اخذ مجوز شورای رقابت ترتیبی اتخاذ کنید تا مدارک مربوط به ثبت‌نام تمام خودروهای امانی نزد نمایندگی، پرونده‌های پذیرش نشده و دعوتنامه‌های ارسال شده در اسرع وقت تکمیل و پذیرش گردد. لازم به ذکر است این افزایش قیمت شامل تمام خودروهای امانی و دعوتنامه‌های ارسال شده خواهد شد".

اگرچه سایپا هنوز قیمت جدید محصولات خود را اعلام نکرده است اما با این بخشنامه استارت گرانی پراید، تیبا و تندر 90 را زده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

بهرام 1398/10/18
21:27:30

ای کاش شورای رقابتی برای کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی هم وجود داشت یا به اندازه افزایش قیمت ناشین حقوق و نستمری نیز همزمان بالا میرفت تا بعدا نوبخت و سازمان امار حرفهای بیهوده و از خود در اورده نزنند و روحانی هم فقط شعار نیدهد انا عمل صفر است

آخرین مطالب