icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طراحی ذهنی رنو مگان 2016 منتشر شد.

طراحی ذهنی رنو مگان 2016 منتشر شد.

در خبر های قبلی آورده بودیم که عکس های مخفیانه رنو مگان جدید 2016 منتشر شده است. حالا یک طراح مستقل بر اساس عکس های منتشر شده طرحی ذهنی از نمای جلوی خودرو را منتشر کرده است.

سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در خبر های قبلی آورده بودیم که عکس های مخفیانه رنو مگان جدید 2016 منتشر شده است. حالا یک طراح مستقل بر اساس عکس های منتشر شده طرحی ذهنی از نمای جلوی خودرو را منتشر کرده است.

 

رنو مگان 2016

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " همانطور که در طرح منتشر شده مشخص می باشد مگان نسل جدید با نسل قبل تفاوت فاحشی دارد. چلو پنجره خودرو بطور کامل تغییر کرده و از رنو کاجار الهام گرفته شده است . چراغهای جلوی خودرو بصورت مربع طراحی شده که  دارای LED روزتاب می باشد که بصورت L مانند در حاشیه چراغ جلو قرار دارد.

در داخل نسل جدید مگان سیستم سرگرمی R-Link رنو با نمایشگر لمسی بزرگ 9 اینچی تعبیه می شود که در نتیجه تعدادی از دکمه های روی داشبورد آن حذف می شوند. هم چنین گمان می رود کیفیت کلی مواد به کار رفته در داخل این خودرو نیز بهبود یابند.

رنو مگان جدید بر روی پلت فرم جدید رنو با نام CMF بنا نهاده شده که باعث سبک تر شدن خودرو می گردد.بر اساس گفته مدیر ارشد طراحی رنو ،آقای لارنس ون آکر مگان جدید دارای طراحی زیبا و جذابی می باشد.

پیشرانه رنو مگان جدید در چندین نوع مختلف ارائه می گردد. یک موتور 1.2 لیتری TCe توربوشارژ و 1.5 و 1.6 لیتری dCi دیزلی گزینه های احتمالی این خودرو می باشند.ممکن است نسخه ای رنواسپرت از این خودرو نیز با موتور 2.0 لیتری عرضه شود.

رنو مگان قرار است ماه ستامپر در نمایشگاه فرانکفورت بصورت رسمی رونمایی گردد.قابل ذکر است مگان نسل قبل از محبویت خاصی در سرتاسر جهان برخودار بود بطوریکه این خودرو در چندین کشور جهان از جمله ایران تولید و بفروش می رسید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب