icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طرح تبدیل رنو ساندرو توسط سایپا اعلام شد

طرح تبدیل رنو ساندرو توسط سایپا اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد بدلیل عدم توانایی در تحویل رنو ساندرو اتوماتیک ،خریداران می توانند بجای آن سراتو دریافت نمایند.

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-گروه خودروسازی سایپا به دنبال عدم امکان تحویل ساندرو به مشتریان خود، طرح تبدیل آن با خودروی کیا سراتو مونتاژ داخل را کلید زده و مشتریان می توانند به تعداد بسیار محدودی، بجای رنو ساندرو اتومات خودروی کیا سراتو را دریافت کنند، هرچند این طرح براساس اولویت تاریخ ثبت نام فراهم گردیده است.
مهلت استفاده از این طرح طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا تا روز سه شنبه 21 آبان ماه سال جاری خواهد بود و ضروری است که امکان تبدیل تعهد رنو ساندرو اتومات به خودروی کیا سراتو به نحو مقتضی به مشتریان اطلاع رسانی شده و موافقت آنان با اجرای این طرح و یا عدم موافقت آنان از مشتری دریافت شده و در پرونده آنان بایگانی شود.
عدم اقدام به تبدیل و یا عدم ارسال درخواست طی 3 روز از سوی مشتریان، به منزله عدم موافقت و انصراف مشتری از طرح تبدیل در نظر گرفته خواهد شد. لازم به یادآوری است که خودروی کیا سراتو در این طرح تبدیل با قیمت 220 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها:

طرح تبدیل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

میر یعقوب شفایی گلزار 1398/8/19
13:12:38

من ۲۵ میلیون دادم الان اگه با احتساب سود تقریبا ۲۵ هم بدم مبلغ کل ماشین ثبت نامی میشه. در حالی که در طرح سراتو حدود ۱۹۰ میلیون بایستی بدم که از عهده و توان من خارجه. آیا این بی انصافها و از خدا بی خبران فکری به حال ما نمیکنند. که از کجا بیاوریم.

قدرتی 1398/8/18
18:26:39

ما اشتباه کردیم به این شرکت کلاه بردار الحاقیه و فرصت دادیم چاره کار شکایت و تشکیل پرونده قضایی علیه این شرکت ومطالعه حق حقوقمان و بی اعتبار کردن این شرکت است چون اینا حرف حساب نمی فهمند و مثل نزولخوار مردار هستند.

سعید 1398/8/18
18:17:24

ما خودرو ساندرو یا هر خودرو با محاسبه قیمت سال ۹۷ قبل از گران شدن آن و همطراز خودرو خودمان را میخواهیم با نقشه و حیله و نیرنگ هم راضی نمی شیم واز سازمانها و نهادهای بیربط میخواهیم جلو کلاهبرداری این شرکت را بگیرند و همه در غیر اینصورت از این شرکت شکایت خواهیم کرد.

آخرین مطالب