icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طرح فروش عید تا عید محصولات برلیانس

پارس خودرو خبر داد

طرح فروش عید تا عید محصولات برلیانس

شرکت پارس خودرو فروش محصولات برلیانس را به مناست عید قربان و عید غدیر آغاز کرد.

چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" بنا بر اعلام مدیر بازاریابی این شرکت این طرح از امروز مورخه 8 شهریور ماه اغاز خواهد شد و  علاقمندان به  خانواده برلیانس می توانند برای خرید به نمایندگی های سراسر کشور مراجعه فرمایند.

رضا تقی زاده معاون فروش و بازار یابی گروه خودروسازی سایپافزود: خودروهای خانواده برلیانس از جمله محصولات پر فروش گروه خودروسازی سایپا هستند که با توجه به کیفیت بالای تولید و نیاز بازار، درطرح عید تا عید به تعداد محدود و با تسهیلات ویژه عرضه می شوند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: علاقمندان به محصولات پارس خودرو می توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا و یا نمایندگی های مجازدر سراسر کشور، اقدام به ثبت نام و خرید خودروهای مورد نظر خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح برای خریدهای نقدی، ((بسته خدمات ۳ ستاره رایگان)) شامل: بیمه بدنه عادی یکساله، امداد پشتیبان ۲ ساله، سرویس اولیه ۶ ماهه و سرویس های ادواری ۱۰٫۰۰۰ و ۲۰٫۰۰۰۰ کیلومتر ارائه خواهد شد.

تقی زاده با تاکید این مطلب که تمام سرویس های فوق به صورت رایگان به مشتریان ارائه خواهد شد افزود: فروش اعتباری، با تسهیلات تا سقف ۲۵میلیون تومان و نرخ کارمزد مناسب، از دیگر شرایط در نظر گرفته شده در این طرح برای هموطنان است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب