icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه اعلام شد/طرح جوانی

طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه اعلام شد/طرح جوانی

شرکت ایران خودرو طرح پیش فروش 3 خودروی خود را ویژه مادرانی با دو فرزند یا بیشتر اعلام کرده است و افراد عادی امکان شرکت در این طرح را ندارند.

 

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-این برنامه فروش که موسوم به طرح جوانی جمعیت است و در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. قبلاً اعلام شده بود که ایران خودرو در این طرح شرکت نمی‌کند، اما حالا اعلام کرده است که در این طرح پیش فروش شرکت می‌کند.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، تنها مادرانی که از تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۰ به بعد دو فرزند یا بیشتر دارند، می‌توانند در طرح پیش فروش شرکت کنند. همچنین، افرادی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده‌اند و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ برای ایران خودرو اعلام شده است، می‌توانند در این طرح شرکت کنند. ایران خودرو به آنها پیامکی ارسال کرده است که در این طرح شرکت کنند.

در طرح پیش فروش ایران خودرو، 3 مدل خودرو عرضه می‌شود که شامل دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز می‌باشد.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است که قیمت اعلام شده در آن نهایی نیست و کمتر از ۵۰ درصد قیمت نهایی محصول می‌باشد. قیمت نهایی این محصولات در طرح پیش فروش، براساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل، محاسبه خواهد شد.

طرح جوانی یران خودرو ویژه اردیبهشت 402

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب