icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو عرضه سوپر اسپرت لهستانی هوساریا در سال 2016

عرضه سوپر اسپرت لهستانی هوساریا در سال 2016

شرکت آرینرا لهستانی چندی پیش با خبر تولید یک سوپر اسپرت هوساریا در دنیای خودرو اسم و رسمی برای خود کسب کرد.

یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت آرینرا لهستانی چندی پیش با خبر تولید یک سوپر اسپرت هوساریا  در دنیای خودرو اسم و رسمی برای خود کسب کرد.

 

 

 

هوساریا

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"  حال این خودرو ساز لهستانی بدنبال تولید این خودرو می باشد .سوپر اسپرت هوساریا در دو نوع خیابانی و اسپرت عرضه می گردد.

بر اساس گزارش داده شده توسط این شرکت نسخه مسابقه ای این خودرو آماده رونمایی می باشد و در ماه سپتامبر سال جاری در نمایشگاه فرانکفورت پرده برداری خواهد شد .اما نسخه اصلی که همان مدل خیابانی باشد هنوز آماده رونمایی نبوده و احتمالا در ماه های آخرین سال 2015 رونمایی خواهد شد.

هوساریا

 

هوساریا

پیشرانه هوساریای لهستانی  خیابانی باعث رعب و وحشت سوپر اسپرت های معرف از قبیل فراری ،پاگانی ،لامبورگینی و مک لارن شده است زیرا در زیر کاپوت کشیده این سوپر اسپرت یک موتور 8 سیلندر با 800 اسب بخار آماده است تا حریفان خود را به چالش بکشد.البته این خودرو دارای نقطه ضعفی دارد که آن را در مقابل این حریفان کمی مشکل دار خواهد کرد و آن هم مصرف سوخت زیاد این خودرو می باشد.قیمت این خودرو در حدود 300 هزار یورو تخمین زده شده است.

هوساریا

اما مدل مسابقه این خودرو دارای پیشرانه با قدرتی برابر با 500 اسب بخار بوده که با تنظبمات GT4 ارائه می گردد.قیمت مدل اسپرت این خودرو 150 هزار یورو می باشد.

این خودرو قرار است که به تعداد محدودی تولید شود .کمپانی آرینرا اطلاعات بیشتری در خصوص این خودرو منتشر نکرده و باید منتظر رونمایی این سوپر اسپرت خشن باشیم

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب