icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو عرضه کوییک محصول ارزان قیمت سایپا در آینده نزدیک

سایپا خبر داد

عرضه کوییک محصول ارزان قیمت سایپا در آینده نزدیک

سایپا در نظر دارد عرضه محصول جدید خود با نام کوییک را در روز های آینده آغاز کند.

یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"کوییک خودروی ارزان قیمت و تمام ایرانی سایپا بوده که بعنوان یکی از جانشینان پراید نامبرده می گردد. این خودرو که مجهز به گیربکس اتوماتیک می باشد مطمئنا با توجه به قیمت زیر 40 میلیون به یکی از محصولات پرطرفدار مبدل خواهد شد.

معاون فروش سایپا در این خصوص تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا بزودی خودرو جدید کوییک را به بازار عرضه خواهد کرد، این خودرو با امکانات بسیار خوب و آپشن‌های روز و مجهز به گیربکس اتوماتیک جزو ارزانترین خودروهای اتومات در بازار داخلی است و در بررسی‌های اعلام شده استقبال خوبی از این محصول شده است.

تقی زاده عنوان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که از طرف هیات مدیره سایپا صورت پذیرفته، مقرر شده است که در سال یک محصول جدید با تکنولوژی و امکانات رفاهی روز روانه بازار شود که در این حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

وی گفت: در تلاش هستیم که خودرو تیبا را مجهز به آپشن‌های جدیدی کنیم و در صورتی که از لحاظ فنی مقدور باشد گیربکس اتوماتیک نیز به این خودرو اضافه خواهد شد.
تقی زاده گفت: علاوه بر محصولات سیتروئن، خودرو برلیانس c3 برای اولین بار در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در معرض دید قرار گرفته است و بزودی این دو محصول وارد بازار خواهد شد و تا پایان سال جاری محصول جدید سایپا sp100 و سال آینده sp0 وارد بازار خواهد شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب