icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو عظیم خودرو توليد٦خودروي چيني را در دستور کار دارد

هفدهمين نمايشگاه خودرو مشهد

عظیم خودرو توليد٦خودروي چيني را در دستور کار دارد

عظیم خودرو: با انعقاد قراردادهاي جديد با شركت فوتون و يك شركت ديگر چيني ٦خودرو در اين مجموغه توليد خواهد شد.

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-رضا عظیمی رييس هيات مديره عظيم خودرو در پاسخ به این سوال که در مورد همكاري هاي اين شركت با چيني ها و ميزان توليد ساوانا در سايت اين شركت گفت: توانايي توليد سالانه ٤٠هزار خودرو را داريم كه بخشي از اين ظرفيت به ساوانا تعلق دارد كه حدود ٧الي ١٠هزار دستگاه خواهد بود.

وي با بيان اين كه قرارداد با فوتون قطعي نشده است افزود: فعلا شرايط توليد در حال پيگيري است ولي با توجه به اينكه پيش فروش از يك ماه آينده آغاز ميشود،

پيش فروش هاي اوليه از طريق واردات تامين ميشود و بعد از توليد تمام فروش از محل توليد تامين خواهد شد.

عضو هيات عامل عظيم خودرو همچنين از آغاز توليد اين خودرو از ٣-٤ماه آينده خبرداد و تصريح كرد:  در سگمنت زير ٤٠هزار دلار مجبور به همكاري با چيني ها هستيم و بالاي ٤٠هزار دلار به لاكچري هاي اروپايي اختصاص دارد.

عظيمي عضو هيات مديره عظيم خودرو در جمع خبرنگاران با بيان اين كه تلاش ميكنيم   محصول خود و با كيفيت و البته قيمت خوب عرضه خواهد شد.

وي  همچنين در مورد قيمت اين خودرو گفت: قيمت ١٣٥تا١٦٠ ميليون تومان در مدل دنده اي تا اتوماتيك فول آپشن ارائه خواهد شد.

عظيمي همچنين در مورد همكاري با پروتون و خريد زاگرس خودرو از طلب ٣٠ميليون دلاري پروتون صحبت كرد و گفت : طبق قرارداد قرار بود همكاري مان بازاگرس خودرو ادامه داشته باشد كه متاسفانه دوستان ايراني همكار اختلافاتي را مطرح كردند كه همكاري تا رفع اين مسايل به تعويق افتاد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب