icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو عنوان برترین غرفه نمایشگاه خودروی مشهد به لطف تیگو 5 به مدیران خودرو رسید.

عنوان برترین غرفه نمایشگاه خودروی مشهد به لطف تیگو 5 به مدیران خودرو رسید.

عنوان برترین غرفه پانزدهیمن نمایشگاه خودروی مشهد به شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی محصولات چری رسید

یکشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:عنوان برترین غرفه  پانزدهیمن نمایشگاه خودروی مشهد به شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی محصولات چری رسید.

 

 

به گزارش "پایگاه خبری پردیس خودرو "پانزدهمین نمایشگاه خودروی مشهد در حالی به کار خود پایان داد که امسال به لطف برداشته شدن تحریم ها از شور شوق فراوانی برخودار بود.

اما آنچه جلب توجه همگان را برانگیخته بود غرفه شرکت مدیران خودرو بود. غرفه ای بسیار زیبا، مدرن و شیک که با ورود به آن بدون تردید به یاد نمایشگاه های معتبر جهانی می افتادیم.
وجود خودروهای جدید شرکت علی الخصوص چری Tiggo 5  ، MVM 110S New و سایر محصولات شرکت از جمله 315 با رنگ های جذاب نارنجی و آلبالویی و همچنین 550 با طرح پلیس، خودروی 550 رنگ بژ، X33 با طرح پلیس و X33 آپشن شده همگی از نمونه بودن و نحوه غرفه سازی و چیدمان حرفه ای این شرکت خبر می داد.
مدیران خودرو در نمایشگاه مشهد محصول جدید خود با نام Tiggo 5 که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده را رونمایی کرد. مراسم رونمایی این محصول با جذابیت خاصی انجام گرفت به طوری که در حین مراسم تمام بازدیدکنندگان ناگاه به این غرفه هجوم آورده بودند اما نکته جالب این است که مراسم با نظم و ترتیب بسیار بالایی صورت گرفت. از کلیه نمایندگان و مدیران این شرکت دعوت به عمل آمده بود که با سخنرانی مدیران شرکت و در نهایت مراسم بسیار زیبا و جذاب لانچ رونمایی محصول صورت گرفت.
در ادامه خیل عظیمی از بازدیدکنندگان با شور و اشتیاق خاصی از محصولات MVM علی الخصوص چری Tiggo 5  و 110S جدید بازدید کردند که با پذیرایی گرم مسئولان غرفه و پاسخ دهی مناسب روبرو گشتند و در نهایت روز 5 شنبه شب پس از رای گیری و بررسی های فراوان غرفه شرکت مدیران خودرو هم در بخش غرفه آرایی و هم در بخش تخصصی به عنوان غرفه برتر انتخاب گردید که این امر مهم را باید به دست اندرکاران و مدیران این شرکت خودروسازی تبریک گفت   و با همکاری نزدیک دو شرکت چری و MVM در آینده شاهد تاثیر این سیستم جهانی بر روی دیگر خودروسازان باشیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب