icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو غرفه ای با یک محصول در نمایشگاه مشهد

نمایشگاه خودروی مشهد 96

غرفه ای با یک محصول در نمایشگاه مشهد

شرکت خودرو سازان بم در نمایشگاه خودروی مشهد در حالی شرکت داشت که تنها یک خودر در سبد محصول خود برای نمایش داشت.

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"امروزه  صنعت خودروی کشور بسیار رقابتی گردیده و زمان آن گذشته است یک خودرو ساز بتواند با اندک سرمایه گذاری و سبد محصولات ناقص در این بازار موفق گردد. اگر به نمایشگاه تبریز نگاهی عمیق تر داشته باشیم می بینیم که خودروسازهای جوانی همچون بی وای دی هر سال محصول جدیدی در سگمنت های مختلف به سبد محصولات خود می افزایند تا بتوانند در مقابل رقیبان قدرتمند  خود در بازار باقی بمانند.

در این بین خودروسازان بم که در گذشته  سابقه بلند بالایی در تولید خودرو دارد تنها با یک محصول با نام GC6 قصد دارد که در این هجمه ورود خودروهای داخلی و خارجی موفق عمل کند اما غرفه کوچک و محقرانه این شرکت در بین غرفه های  بزرگ و مزین به محصولات گوناگون با رنگ و لعاب فراون از چشم بازدیدکنندگان بازمی ماند و از همین رو غرفه این شرکت در بیشتر مواقع خلوت به نظر می رسید.

ما مانند هر ایرانی آرزو داریم که تمامی زحمتکشان عرصه صنعت و بخصوص تولید کنندگان بتوانند موفق عمل کنند اما سوال این است مسئولین شناخت و توسعه بازار اینگونه شرکت چگونه بازار را تحلیل می کنند که امیدوار هستند با یک محصول نه چندان جدید کمپانی های چینی که نه از ظاهر جذابی برخودار بوده و  نه از نظر قیمت خیلی رقابتی به نظر می رسد،بتوانند موفق عمل کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب