icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فراری سال ۲۰۴۰

فراری سال ۲۰۴۰

“همین امروز به فکر فردا باش” این شعاری است که شرکت خودروسازی فراری بر اساس آن طراحان جوان را واداشته تا تصورات خود از فراری در سال ۲۰۴۰ را روی کاغذ بیاورند.

سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: “همین امروز به فکر فردا باش” این شعاری است که شرکت خودروسازی فراری بر اساس آن طراحان جوان را واداشته تا تصورات خود از فراری در سال ۲۰۴۰ را روی کاغذ بیاورند.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"، “همین امروز به فکر فردا باش” این شعاری است که شرکت خودروسازی فراری بر اساس آن طراحان جوان را واداشته تا تصورات خود از فراری در سال ۲۰۴۰ را روی کاغذ بیاورند.

مدرسه طراحی فراری مسابقه یاد شده را چالش سال ۲۰۱۵ خود دانسته است. بهترین طرح‌ها جوایزی را به خود اختصاص خواهند داد. در میان هیات داوران این مسابقه نام “سباستین فتل”، راننده آلمانی رقابت‌های فرمول یک نیز دیده می‌شود.

۵۰ مدرسه طراحی از سراسر جهان به دور مقدماتی این رقابت راه یافتند که در نهایت هم ۴ کالج از آمریکا، کره‌جنوبی، فرانسه و آلمان توانستند به دور نهایی راه پیدا کنند. هر مدرسه باید چهار طرح را ارائه می‌داد تا در نهایت دوازده فینالیست بر سر دو جایزه بزرگ نهایی وارد رقابت شوند.

برنده جایزه نخست از سوی مخاطبان فیس‌بوکی فراری انتخاب می‌شود و برنده جایزه دیگر هم با رای نهایی هیات داوران که اعضایش طراحان سرشناس، مهندسان و رانندگان برجسته از جمله سباستین فتل هستند، تعیین می‌شود.

طراحان جوان یک سال تمام زمان داشتند رویای خود از فراری سال ۲۰۴۰ را ترسیم کنند. برنده این طرح‌ها نیمه ژانویه ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

طرح های نهایی راه یافته به چالش طراحی ۲۰۱۵ فراری:

۱۴۵۰۱۶۳۰۶۷۸۶۰_۵ (۱)۱۴۵۰۱۶۳۰۶۷۷۶۶_۴

۱۴۵۰۱۶۳۰۶۷۶۵۷_۳

۱۴۵۰۱۶۳۰۶۷۵۹۵_۲

۱۴۵۰۱۶۳۰۶۷۳۷۶_۱

۱۴۵۰۱۶۳۰۶۸۵۴۶_۹

۱۴۵۰۱۶۳۰۶۸۴۸۴_۸

۱۴۵۰۱۶۳۰۶۸۳۴۳_۷

۱۴۵۰۱۶۳۰۶۸۲۶۵_۶

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

فراری
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب