icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش اقساطی محصولات شاسی بلند ایران خودرو جشنواره تابستانه

شاسی بلند فروشی تابستانه ایران خودرو

فروش اقساطی محصولات شاسی بلند ایران خودرو جشنواره تابستانه

ایران خودرو قصد دارد در جشنواره تابستانه خود محصولات بلند قامت خود را با شرایط اقساطی به فروش برساند،شرایط فروش اقساطی هایما اس 7،شرایط فروش اقساطی سوزوکی نیو فیس

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

ایران خودرو قصد دارد در جشنواره تابستانه خود محصولات بلند قامت خود را با شرایط اقساطی به فروش برساند

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" محصولات قرار گرفته در این لیست شامل شامل سوزوکی گراندویتارا فیس لیفت اتوماتیک، هایماS7 توربوشارژ اتوماتیک و هایماS7 اتوماتیک 2000 خواهد بود که علاقمندان به خرید این محصولات می توانند از روز شنبه 20/3/96 برای خرید اقدام کنند.

در ادامه توجه شما به ابلاغیه ایران خودرو در خصوص این بخشنامه جلب می کنم:

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می‌رساند، جشنواره فروش تابستانه خودروهای SUV این شرکت از روز شنبه 96/03/20 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جداول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

شرایط فروش شاسی بلند های ایران خودرو

شرایط فروش شاسی بلند های ایران خودرو

 

شرایط فروش شاسی بلند های ایران خودرو

محصولات SUV ایران خودرو شامل سوزوکی گراندویتارا فیس لیفت اتوماتیک، هایماS7 توربوشارژ اتوماتیک و هایماS7 اتوماتیک 2000 نیز در سبد فروش تابستانی ایران خودرو قرار دارند. این خودروها به صورت نقدی و اعتباری به مشتریان عرضه شده است. هایما S7 تورباشارژ اتوماتیک با تخفیف 4 میلیون تومانی و سوزوکی گراندویتارا اتوماتیک با تخفیف 7 میلیون تومانی در خرید نقدی عرضه شده است.

 

شرایط و توضیحات روش فروش فوری اعتباری :

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان فعال‌سازی این 3 بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 96/03/20 می‌باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب