icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش فوری خودروهای کوییک اتومات و شاهین سایپا/بهمن 1401

فروش فوری خودروهای کوییک اتومات و شاهین سایپا/بهمن 1401

شرکت خودروسازی سایپا در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، دو خودروی کوییک فول پلاس اتومات و شاهین G را ویژه متقاضیان عادی و طرح جوانی جمعیت عرضه می‌کند.

 

یکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-متقاضیان محترم از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۴ بهمن ماه درصورتی‌که مطابق فرایند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذشده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت‌نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۳ ببهمن ماه، کلیه فرایندهای اعلام‌شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۴ بهمن به مدت ۳ روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم است و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشند.

 

  • هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو می‌تواند خریداری نماید.
  • حداقل سن متقاضیان ۱۸ سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی می‌باشند.
  • امکان ثبت نام برای افراد دارای پلاک انتظامی فعال وجود ندارد.
  • متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد شرکت‌های ایران‌ خودرو و سایپا نداشته باشد.

کوییک R اتوماتیک و شاهین G که در این طرح عرضه می‌شوند، با مدل ۱۴۰۲ تحویل خواهند شد. زمان تحویل خودروها نیز ۹۰ روز کاری خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام پیش فروش خودروهای سایپا به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه نموده و همچنین نسبت به درج اطلاعات اولیه در وب‌سایت فروش این شرکت اقدام نمایند.

 

شرایط فروش سایپا بهمن 1401

 

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب