icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز فروش نقدی و اعتباری تویوتا کرولا

آغاز فروش نقدی و اعتباری تویوتا کرولا

خودروهای عرضه شده از سوی ایرتویا در تیپ‌های XLI، XLI Exclusive+Navi و GLI عرضه می‌شوند که همه آن‌ها از ساختار فنی یکسانی برخوردند و تفاوت میان این سه مدل در آپشن‌ها است.

دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: خودروهای عرضه شده از سوی ایرتویا در تیپ‌های XLI، XLI Exclusive+Navi و GLI عرضه می‌شوند که همه آن‌ها از ساختار فنی یکسانی برخوردند و تفاوت میان این سه مدل در آپشن‌ها است.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ، خودروهای عرضه شده از سوی ایرتویا در تیپ‌های XLI، XLI Exclusive+Navi و GLI عرضه می‌شوند که همه آن‌ها از ساختار فنی یکسانی برخوردند و تفاوت میان این سه مدل در آپشن‌ها است.

قیمت خرید نقدی تویوتا کرولا XLI با احتساب تمامی هزینه‌ها معادل ۱۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که پس از کسر کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری و فیش عوارض ۱۰ درصد، معادل ۱۰۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود. مدل XLI Exclusive+Navi به‌صورت نقدی باقیمت ۱۲۰میلیون تومان عرضه می‌شود که پس از کسر کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری و فیش عوارض ۱۰ درصد، معادل ۱۱۱میلیون و ۵۰هزار تومان خواهد بود. درنهایت بالاترین مدل کرولا، تیپ GLI است که باقیمت نقدی ۱۳۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان عرضه می‌شود که پس از کسر کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری و فیش عوارض ۱۰ درصد، معادل ۱۲۴میلیون  ۶۵۰هزار تومان خواهد بود.

ایرتویا تیپ‌های مختلف کرولا را به‌صورت اقساطی نیز عرضه می‌کند. تحویل این خودروها ۳۰ روزه خواهد بود و بازپرداخت اقساط ۱۲ ماهه است. در جدول زیر شرایط فروش نقدی و اقساطی تویوتا کرولا را مشاهده می‌کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و شرایط فروش محصولات تویوتا اینجا را کلیک کنید.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب