icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش وانت جدید یاشا آغاز شد.

فروش وانت جدید یاشا آغاز شد.

شرکت پویا خودرو گرمسار تولید کننده وانت گک گونو چین درایران با برند یاشا فروش تعداد محدودی وانت تک کابین و دو کابین را آغاز کرد.

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرکت پویا خودرو گرمسار تولید کننده وانت گک گونو چین درایران با برند یاشا فروش تعداد محدودی وانت تک کابین و دو کابین را  آغاز کرد.

 

وانت یاشا

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو"وانت یاشا خودروی از تولید کننده نه چندان مشهور چینی GAC GONW می باشد که نمای جلو این خودرو بطور بسیار ماهرانه از تویوتا پرداو نسل قبل کپی شده بطوریکه با نگاه اول  این خودرو را با تویوتا پرداو اشتباه خواهید گرفت.به گفته سازنده این خودرو فناوری بکار رفته در این وانت از تویوتا به عاریت گرفته شده است.

 

وانت یاشا

وانت‌های یاشا در انواع تک و دو کابین عرضه می‌شوند و از موتوری با قدرت 103 اسب بخار و گشتاوری معادل 193 نیوتون متر بهره می‌برند. وانت یاشا به گیربکس شش سرعته دستی مجهز شده است و در ساخت موتور آن از فناوری تویوتا استفاده می‌شود. این وانت‌ها با ارتفاع بلند شاسی خود، علاوه بر توانایی تردد در شهرها، خودروهایی مناسب برای تردد در مسیرهای خاکی نیز هستند و به همین دلیل خودروهایی ایده‌آل برای حمل بار در مسیرهای خارج جاده به‌حساب می‌آیند ضمن آنکه بهره‌گیری از دو کابین در آن باعث می‌شود فضای کافی برای پنج سرنشین نیز در آن‌ها وجود داشته باشد.

این وانت‌ها در دو مدل تک و دو کابین و در انواع استاندارد و لوکس عرضه می‌شوند که تفاوت آن‌ها در آپشن های رفاهی نصب‌شده در این خودروها است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید این وانت‌ها می‌توانند با دفتر این شرکت به شماره تلفن 88288188-021 تماس حاصل نمایند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

حمید 1397/12/13
20:5:35

اینم یکی از شاهکارهای جدید چین گوتازه

یاصر 1397/10/20
11:32:43

سلام میگن ماشین سفر ولی مدل نودو سه وقتی ماشینو نگاه میکنی میبینی چند سال کار کرده تازه داخل ماشین داد میزنه که کار کرده. خدانکنه بخری دیگه باید شناسنامه براش بگیری هیچکی با نصف قیمت هم نمیخره خدا بهمون رحم کنه تو این وزیعیت همچون ماشینی به پوستمون نخره هرکس خاست بخره اول خوب تحقیق کنه بعد اقدام کنه باتشکر

سیامک 1397/11/12
15:55:7

سلام، شما خرید کردید؟ اگر میشه به شماره من ۰۹۱۲۶۵۴۰۱۴۷ تماس بگیرید. منم میخوام یکی بخرم، هیچ جا اطلاعات کاملی از این وانت ذکر نشده.

آخرین مطالب