icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش چانگان ایدو و CS35 با مزایای خاص در نمایشگاه خودروی مشهد.

فروش چانگان ایدو و CS35 با مزایای خاص در نمایشگاه خودروی مشهد.

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: سایپا قصد دارد در نمایشگاه خودروی مشهد دو خودوری جدید خود از محصولات چانگان را با قیمت سال گذشته بفروش برساند.

 

چانگان ایدو

چانگان ایدو

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" مدیر عامل شرکت بازارگانی سایپا(ستکو) ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت نمایشگاه خودروی مشهد این دو خودور با همان قیمت سال گذشته بصورت نقدی بفروش می رسد و همچنین برای علاقمندان به خرید این دو خودرو تسهیلات 40 و 50 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

آفای فرامرز طاهری افزود: در بخش دیگری از سخنان خود نیز از تامین آپشن های تیونینگ و قطعات جانبی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان یکی دیگر از سرفصل‌های اصلی فعالیت‌های شرکت ستکو نام برد و افزود: این شرکت تاکنون قطعات جانبی تیونینگ بخش عمده‌ای از محصولات سایپا را روانه بازار کرده و در آینده این سبد محصولات گسترش بیش‌تری نیز خواهد یافت.

به گفته وی تمامی آپشن ها با 12 درصد تخفیف در پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد فروخته می‌شود.

طاهری در ادامه نیز درباره خرید خودروهای کارکرده از سوی ستکو نیز گفت: خرید خودروهای دست‌دوم محصولات سایپا از مشتریان این شرکت توسط نمایندگی‌ها و بازسازی کیفی و فنی آن‌ها نیز یکی دیگر از سرفصل‌های فعالیت ستکو است.

به گفته وی بر اساس این طرح نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور آماده خریداری خودروهای دست دو مشتریان و تعویض آن‌ها با خودروهای صفرکیلومتر در ازای دریافت مابه‌التفاوت هستند.

 

چانگان CS35

چانگان ایدو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب