icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فورد فوکوس RS در ایالات متحده آزمایش شد

فورد فوکوس RS در ایالات متحده آزمایش شد

به گزارش پردیس خودرو : این که ما هنوز هم تصاویر و اطلاعات کاملی از فورد فوکوس RS 2016 ندیدیم مسئله­ ای نیست چون تصاویر لو رفته از خودروی تست شده در جاده­ های واقعی بقدر کافی هیجان انگیز می­باشد.

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پردیس خودرو : این که ما هنوز هم تصاویر و اطلاعات کاملی از فورد فوکوس RS 2016 ندیدیم مسئله­ ای نیست چون تصاویر لو رفته از خودروی تست شده در جاده­ های واقعی بقدر کافی هیجان انگیز می­باشد. این خودروی جدیدِ توربوشارژ و تمام چرخ متحرک، بهار سال 2016 در ایالات متحده به فروش خواهد رسید این آزمایش در سواحل انجام شده و نشان دهنده این است که این خودرو به احتمال زیاد در حال تکمیل شدن نهایی برای ورود به بازار است. این خودروی هاچ بک همان­طور که در بالا نیز گفته شد در معرض چندین تست برای عملکرد اجزای خود قرار گرفت. در قسمت جلو می­توانیم برای شاهد اینترکولر باشیم برای EcoBoost چهار سیلندر که بیش از 315 اسب بخار قدرت دارد. ترمزهای برمبو (Brembo) با کالیپرهای آبی را می­توان در میان چرخ­های مولتی اسپوک (Multi-Spoke) مشاهده کرد و همچنین نبود دیفیوزر عقب به این معنی است که ما می­توانیم اگزوز دوگانه چسبیده به عقب خودرو را ببینیم. برخی دیگر از امکانات اضافه شده می­توان به پنجره مشبک جلو سفید رنگ و چراغ­های مه شکن اشاره کرد. این خودرو قبل از این که وارد نمایشگاه شود تغییر خواهد کرد.

 

فورد فوکوس RS، با قدرت قابل توجهی و عملکردی به اندازه 252 اسب بخار در چرخ جلو متحرک فوکوس ST دارد. سیستم­های پیشرفته چرخ تمام متحرک که از یک سیستم کنترل پویای گشتاور برداری برای هندلینگ سریع استفاده می­کنند، و شامل چهار حالت متفاوت نرمال، اسپرت، تراک و دیگر حالت­های مورد پسند است. این خودرو همچنین استاندارد شده و شامل کنتر راه­ اندازی و یک تابع توربو overboost برای افزایش قدرت گشتاوری است. سیستم تعلیق این خودرو از دو دامپر با تعویض کننده­ های (شیفر) باشینگ (bushing) و میله­ های تثبیت کننده استفاده می­کند. تایرهای میشلن از نوع سوپر پایلوت اسپرت بوده که استاندارد هستند، و همچنین دو تایر زاپاس نیز برای استفاده در آن قرار دارد.

هنوز در مورد قیمت فورد فوکوس RS چیزی نمی­دانیم اما انتظار می­رود قیمت آن بین 35000 تا 38000 دلار باشد که قابل رقابت با فولکس واگن گلف R و سوبارو WRX STI می­باشد. برای اطلاعات بیش­تر در مورد این هاچ بک باید گفت که برای فروش در بهار سال آینده آماده خواهد شد و عکس­های جاسوسی گرفته شده را ببینید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب