icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی فولکس واگن توران MPV جدید

رونمایی فولکس واگن توران MPV جدید

به گزارش "پردیس خودرو" مدل توران یورو مارکت جدید فولکس واگن امروز، جلوتر از آغاز فروش آن در ماه بعد در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد.

شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 

به گزارش "پردیس خودرو" مدل توران یورو مارکت جدید فولکس واگن امروز، جلوتر از آغاز فروش آن در ماه بعد در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد.

با اینکه این خودرو اولین بار در سال 2003 آغاز به تولید کرد و اکنون به نسل سوم آن رسیده ایم,توران هیچگاه وارد استرالیا نشده بود.

در عوض,کمپانی فولکس واگن بیشتر برای فروش این خودرو در مناطق کوچک و در بازار های کوچکتر تمرکز کرد.

به هر حال,افزایش توجه بازار های محلی به بخش MPV های کوچک,که شامل مدل هایی از برند های دیگر مانند اکتیو تورر BMW , مرسدس بنز کلاس B , سیتروئن C4 پیکاسو و کیا روندو میباشد,بالاخره توران نیز جایی برای خود در میان این رقبای بزرگ باز کرد.

 

ولی این خودرو به این زودی ها به استرالیا راه پیدا نخواهد کرد.

کرت مک گینس نماینده ی کمپانی فولکس واگن امروز در صحبت با TMR  تایید کرد که این کمپانی هنوز طرح و نقشه ای برای آغاز فروش محلی ندارد,"اما به بررسی این بخش ادامه خواهیم داد".

در مدل جدید,توران با الهام از نسل آخر طرح"MQB" ساخته شده است که اکنون امروزه بیشتر مدل های جدید کمپانی را در بر گرفته است.

این به روز رسانی به معنی ساخته شدن یک خودروی بزرگتر و 62 کیلوگرم وزن سبکتر نسبت به مدل ساده ی گلف 5 قبلی میباشد.

 

به گزارش پردیس خودرو این خودرو در مدل های 5 و 7 درب موجود میباشد,توران خود را در بین دو محصول دیگر خارجی فولکس واگن جا پیدا کرده است : ون اسپورت گلف کوچکتر و خودروی سواری بزرگ شاران.

برای توران جدید تعدادی موتور های بنزینی و دیزلی ارائه خواهند شد,که خروجی نیروی آنها در محدوده ی 80 تا 132 کیلووات نیرو(برای مدل بنزینی)و 80 تا 140 کیلووات نیرو(برای مدل دیزلی)میباشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب