icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قدرتمندترین خودروی هیبریدی در تهران و یا کرمان رونمایی خواهد شد

رئیس هیئت مدیره کارمانیا در مصاحبه اختصاصی با پردیس خودرو

قدرتمندترین خودروی هیبریدی در تهران و یا کرمان رونمایی خواهد شد

رئیس هیئت مدیره شرکت کارمانیا درحاشیه نمایشگاه مشهد و در مصاحبه اختصاصی با پردیس خودرو خبر از رونمایی بی وای دی تانگ تا پایان سال جاری خبر داد

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" نمایشگاه مشهد برای بسیاری از شرکت های خودروی مکانی بود که برنامه شش ماه دوم سال را به استحضار عموم برسانند.یکی از این شرکت ها کارمانیا با محصولات بی وای دی بود که به تازگی محصول بی وای دی F3 را به سبد محصولات خود افزوده بود.حالا این شرکت قصد دارد تا با اتکا به شریک چینی خود وارد بازار کمتر رقابتی خودروهای هیبریدی کشور گردد.

آقای برازوان در بخشی از مصاحبه خود عنوان نمود که این شرکت قصد دارد بی وای دی تانگ که یکی از عجوبه های صنعت خودروی هیبریدی می باشد را در نمایشگاه کرمان و یا نمایشگاه تهران رونمایی کند. این خبر از آنجا حائز اهمیت بوده که بی وا دی تانگ با 505 اسب بخار می تواند رقیبی جدی برای محصولات هیبریدی لکسوس ،تویوتا،کیا و هیوندای گردد.

بی وای دی تانگ برای رسیدن به این توان به دو موتور الکتریکی و یک موتور درون سوز مجهز شده است و به کمک این توان می تواند صفر تا 100 کیلومتر را در 4.9 ثانیه طی نماید.

البته باید دید که کارمانیا چه قیمتی را برای این خودرو در نظر گرفته است چرا که رقیبان تانگ در ایران بسیار قدرتمند و باسابقه هستند و بی وای دی جوان باید با قیمت حساب شده وارد این رقابت گردد.

رئیس هیئت مدیره کارمانیا در ادامه صحبت های خود به تغییر نگرش این شرکت در خصوص خدمات پس از فروش اشاره نمود و تاکید کرد که با مستقر کردن نمایندگی های جدید در شهر های مختلف در پی رفع مشکلات ناشی از خدمات پس از فروش می باشد.

در ویدئوی ذیل شما می توانید شرح کامل این مصاحبه را مشاهده فرمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب