icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت پراید صادارتی 5800 دلار

قیمت پراید صادارتی 5800 دلار

مدیرعامل خودروسازی سایپا با اعلام اینکه قیمت صادراتی پراید به صورت سی کی دی به کشورهای همسایه ۵۸۰۰ دلار است، گفت: برخی تلاش می کردند با تولید داخلی مقابله کنند اما در سایپا با ارائه مدل های جدید ، فروش در سایپا عادی شده است

دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدیرعامل خودروسازی سایپا با اعلام اینکه قیمت صادراتی پراید به صورت سی کی دی به کشورهای همسایه ۵۸۰۰ دلار است، گفت: برخی تلاش می کردند با تولید داخلی مقابله کنند اما در سایپا با ارائه مدل های جدید ، فروش در سایپا عادی شده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"مهدی جمالی با تاکید بر صادرات ۴۵ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال گفت : در نیمه اول امسال ۱۸ هزار دستگاه خودرو پراید و تیبا به بازارهای صادراتی سایپا صادر شده است.

 

وی در حاشیه نشست خودروسازان و قطعه سازان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود : بطور متوسط روزانه ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ دستگاه انواع خودرو در گروه خودروسازی سایپا تولید می شود که در سه ماه پیش رو این رقم به ۲۰۰۰ دستگاه در روز افزایش می یابد.
مدیرعامل سایپا با بیان اینکه سایپا بزرگترین صادرکننده کشور در شرایط حاضر است ، گفت : قیمت صادراتی هر دستگاه خودرو پراید به صورت قطعات منفصله ( سی کی دی ) به کشورهای همسایه ۵۸۰۰ دلار است.
جمالی با بیان اینکه محصولات سایپا به بیش از ۵ کشور صادر می شود ،افزود : گروه خودروسازی سایپا حدود ۸۰ درصد از صادرات خودرو کشور را در اختیار دارد و این شرکت خودروساز فرصت های بسیار خوبی در بازار های صادراتی

وی با اشاره به رکود بازار خودرو گفت : برخی تلاش می کردند با تولید داخلی مقابله کنند اما در سایپا با ارائه مدل های جدید ، فروش در سایپا عادی شده است و صنعت خودروسازی کشور توانست این پدیده را مدیریت و وضعیت را به شرایط عادی برگرداند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب