icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز ۲۷ مهرماه

قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز ۲۷ مهرماه

بررسی بازار خودرو نشان می دهد روند صعودی نرخ دلار عاملی شده تا قیمت برخی محصولات داخلی رشد قیمت را تجربه کنند این درشرایطی است که بازار در رکود معاملاتی قرار دارد.

پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"- بازار خرید و فروش خودرو در روز جاری همانند روزهای گذشته رکود معاملات را ثبت کرده است اما نکته جالب اینجاست با وجود رکود بازار افزایش نرخ دلار باعث شده تا قیمت خودروها نیز روند صعودی را طی کنند.

در کنار این موضوع افزایش عرضه نیز از سوی خودروسازان صورت نگرفته و نیاز بازار تاحد قابل توجهی تامین نشده است. مردم هم فعلا دست از خرید برداشته و منتظرند ببینند بازار خودرو در هفته های آینده شاهد چه تغییراتی خواهد بود.

مشاهده قیمتها در روز جاری نشان می دهد برخی از محصولات داخلی رشد دو تا 7 میلیون تومانی قیمت ها را تجربه کرده اند که در این میان باید به کوئیک اشاره کرد.در حال حاضر کوئیک دنده ای با رشد 7 میلیون تومانی با قیمت 209 میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می گیرد.

علاوه بر این بنا به گفته وزیر صنعت هنوز قرار نیست تغییراتی در قیمت کارخانه محصولات دو خودروساز اعمال شود اما روند سعودی نرخ دلار عاملی شده تا بازار منتظر تعیین و تکلیف قیمت ها در کارخانه نباشد و رشد قیمت ها در انواع محصولات داخلی بوجود بیاید.

نکته قابل توجه اینجاست بخشی از رکود بازار به دلیل خوش بین بودن به واردات خودرو بوده است که هنوز با وجود تمام وعده ها تحقق پیدا نکرده و بازار در حالت انتظار قرار داده است.

 افزایش قیمت خودرو

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب