icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت جدید کراس اوور جک اس 3 مشخص شد

قیمت جدید کراس اوور جک اس 3 مشخص شد

کرمان موتور نماینده رسمی محصولات جک در ایران با ارسال دعوتنامه تکمیل وجه کراس اوور جک اس 3 ،رسما قیمت این خودرو را اعلام کرد.

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- بر اساس این گزارش قیمت جک اس 3 در دعوتنامه ارسالی از سوی کرمان موتور برای مشتریان برابر با 159 میلیون تومان عنوان شده است. این در حالی است پیش از این جک اس 3 با قیمت 105 میلیون تومان به مشتریان تحویل می گردید اما نابسامانی این روزهای قیمت ارز و افزایش بی رویه هزینه های تولید باعث شده است که خودروسازان برای ادامه روند حیات خود مجبور به افزایش قیمت محصولات  شوند.  

قابل ذکر است کرمان موتور جزو آخرین خودروسازان خصوصی کشور است که قیمت محصولات خود را افزایش داده است و تاکنون سعی نموده است در حد توان خود نسبت به تعهدات خود عمل نماید اما به هر شکل این شرکت هم ناگزیر به افزایش قیمت مصحولات خود شده است. اما در خصوص تحویل خودرو باید گفت این شرکت کرمانی درست در زمان مقرر و حتی زودتر اقدام به تحویل خودرو به مشتریان نموده است که در بین خودروسازهای دیگر دست بالا را در دست دارد.

قیمت جدید جک اس 3

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

عباس 1397/9/6
21:11:27

ما که بعداز دوماه ثبت نام و پرداخت ۸۰ میلیون پول رفتیم انصراف دادیم و یکماه دیگه پولمون برمیگرده آخه یک ماشین چینی باید ۶۰ میلیون گرون بشه؟؟؟؟

آخرین مطالب