icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت و شرایط پیش فروش وانت پیکاپ جدید آسنا اعلام شد+جدول

قیمت و شرایط پیش فروش وانت پیکاپ جدید آسنا اعلام شد+جدول

شرکت آمیکو به تازگی تولید و عرضه وانت پیکاپ  آسنا با ظاهری جذاب را آغاز کرده است.

یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت آمیکو که پیشتر در زمینه محصولات سنگین فعالیت می کند قصد دارد وارد عرضه خودروهای تجاری سبک گردد از همین رو این شرکت تولید و عرضه وانت پیکاپ جدیدی را با برند آمیکو آغاز کرده است.

شرکت آمیکو امروز شرایط و قیمت نسخه وانت پیکاپ دو کلبین و دو دیفراسنیل آسنا را اعلام کرد. براساس ابلاغیه صادر شده قیمت وانت پیکاپ آسنا برابر با 133 میلیون تومان خواهد بود که خریداران می توانند به دو صورت نقد و اقساطی این خودرو را خریداری نمایند.آمیکو برای خرید نقدی این خودرو 10 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته که در صورت پرداخت پول بصورت یکجا این تخفیف به خریداران تعلق خواهد گرفت   و این در شرایطی است که موعد تحویل این وانت پیکاپ 150 روز دیگر خواهد بود.

شرایط فروش وانت پیکاپ آسنا

یکی از جاذبه های وانت پیکاپ ها ظاهرا قدرتمند و مردانه بوده که می توان گفت که امیکو در نگاه اول تماما این خصیصه را دارد.قلب تپنده این وانت پیکاپ موتوری 2.4 لیتری با بیشنه قدرت 143 اسب بخار و حداکثر گشتاور 200 نیوتن بر متر خواهد بود که این مقدار قدرت توانایی کشش 3100 کیلوگرم بار را در اختیار راننده قرار می دهد.طبق منابع موجود این موتور محصول میتسوبیشی ژاپن بوده و توانسته استاندارد آلایندگی 5 یورو را دریافت کند. قابل ذکر است که میزان مصرف این موتور برابر 10.6 لیتر بصورت ترکیبی می باشد.

اما باید گفت قیمت بسیار فراتر از انتظار در نظر گرفته شده برای این وانت پیکاپ مانع موفقت این خودرو در بازار ایران خواهد شد چرا که بسیاری از کارشناسان با توجه به قیمت این محصول در خود چین ،قیمتی برابر با 90 تا 95 میلیون را برای این خودرو مناسب تصور می کردند.بازار وانت پیکاپ ها در ایران طرفرداران بسیاری نداشته  و از همین رو عرضه این چنین محصول چینی با قیمت فراتر 133 میلیون سد بزرگی برای فروش مناسب وانت پیکاپ آمیکو محسوب می گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب