icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا لکسوس RX به ایران باز می گردد.

آیا لکسوس RX به ایران باز می گردد.

پردیس خودرو: کمپانی کسوس به تازگی از نسخه جدید لکسوس RX پرده بردای کرده که مجهز به موتور 2 لیتری می باشد. به این ترتیب این خودرو خواهد توانست مجوز ورود به ایران را بدست آورد.

یکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: کمپانی لکسوس به تازگی از نسخه جدید لکسوس RX پرده بردای کرده که مجهز به موتور 2 لیتری می باشد. به این ترتیب این خودرو خواهد توانست مجوز ورود به ایران را بدست آورد.

 

 

لکسوس RX 2016

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت خودروسازی ژاپنی لکسوس در روز شنبه 23 اکتوبر سال 2015 میلادی (دوم آبان ماه)، نسخه‌ای جدید از سری لکسوس شاسی بلند RX را با نام لکسوس RX200t معرفی کرد و همراه با آن نیز اطلاعاتی اولیه را ارائه کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

لکسوس RX 2016

 


اول از همه در خصوص قیمت باید گفت که با پرداخت یک میلیون "ین" کمتر در مقایسه با لکسوس RX450h، می‌توان صاحب نسل جدید لکسوس RX شد. چون حالا بر روی آن از پیشرانه‌ای کوچک‌تر 2 لیتری استفاده شده است، ولی به لطف توربوشارژری که بر روی آن نصب شده، قادر به تولید حداکثر قدرتی 238 اسب بخاری در کنار گشتاوری 350 نیوتن متری خواهد بود.

لکسوس RX 2016

 


از لحاظ طراحی ظاهری نیز می‌توان گفت که لکسوس RX200t نسبت به نسخه قوی‌تر RX450h، بروزرسانی‌هایی را در بخش قدرتی تجربه کرده تا تشخیص دو مدل از هم راحت‌تر باشد، از این رو لکسوس در نسخه جدید RX200t از چراغ‌هایی پیشانی جدید سه چشمی تمام LED با یک فلش در پایین آن و همچنین از یک علامت تجاری متفاوت با پس زمینه آبی نیز استفاده کرده است. به غیر از این‌ها، درقسمت عقبی خودرو نیز لکسوس از خروجی‌های اگزوزی بزرگ در هر طرف استفاده کرده و این در حالی است که نسخه 450h دارای خروجی‌های اگزوزی کوچک‌تر است. در داخل کابین خودرو نیز از دو صفحه نمایشگر 11.6 اینچی در پشت صندلی‌های جلویی و یک صفحه نمایشگر 4.2 اینچی در کنسول مرکزی استفاده شده است.
در کنار معرفی این نسخه نیز، شرکت خودروسازی لکسوس ارائه یک سیستم محرک هیبریدی برای RX450h را هم تایید کرد.

 

لکسوس RX 2016

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

 

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب