icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ماجرای ادامه دار گرفتن ماهی از آب گل آلوده بازار ایران توسط مدیران خودرو

ماجرای ادامه دار گرفتن ماهی از آب گل آلوده بازار ایران توسط مدیران خودرو

مدیران خودرو که پیش از این فقط به افزایش قیمت محصولات خود بسنده کرده بود اینبار ضمن افزایش قیمت اعلام کرده است که ملبغ واریزی به صورت علی الحساب بوده و افزایش قیمت احتمالی در زمان تحویل شامل خریداران خواهد شد.

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"- پس از لغو فروش اینترنتی مدیران خودرو و اعلام خبری که حاکی از آمدن محصولات مدیران خودرو به سامانه یکپارچه بود، حالا شرکت مدیران خودرو محصولات فونیکس را با افزایش قیمت قابل توجهی به سامانه یکپارچه آورده است. این افزایش قیمت در پرداخت علی الحساب در نظر گرفته شده است و ممکن است در زمان تحویل افزایش قیمت دوباره ای برای این خودرو ها اعمال شود. این یعنی مشتریان فعلا با قیمت های زیر خودروها را پیش خرید می کنند و ممکن است در زمان تحویل افزایش قیمت را برای هر کدام از محصولات فونیکس داشته باشیم. تحویل خودروهای ثبت نام شده ۴ ماه تا یکساله خواهد بود و مشتریان از تیر تا اسفند ۱۴۰۲ خودروها را تحویل خواهند گرفت.

 

تاریخ شروع این شرایط فروش از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام خواهد شد. مشتریان در این شرایط فروش سود مشارکت ۱۸ درصدی را خواهند داشت. سود تاخیر و انصراف هم ۱۲ درصد است.

افزایش قیمت مدیران حودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب