icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مبلغ قرار داد جرمی کلا رکسون مجری سابق تخت گاز فاش شد.

مبلغ قرار داد جرمی کلا رکسون مجری سابق تخت گاز فاش شد.

بعد از اخراج مجری برنامه معروف تخت گاز ،جرمی کلا رکسون را همگی می شناسد. مجری شوخی که در یک حرکن عجیب با تهیه کننده برنامه درگیری فیزیکی پیدا کرد.

پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: بعد از اخراج مجری برنامه معروف تخت گاز ،جرمی کلا رکسون را همگی می شناسد. مجری شوخی که در یک حرکن عجیب با تهیه کننده برنامه درگیری فیزیکی پیدا کرد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " حال این مجری معروف برای ساخت برنامه در همان سبک و سیاق تخت گاز با آمازون قراردادی امضا کرده است.

چندی پیش اخباری مبتنی بر قرارداد  مالکان آمازون با کلارکسون برای تولید برنامه ای  مشابه آن چه در گذشته تولید می کردند ، منتشر شد .

این اخبار از شایعات فراتر رفت  و رنگ واقعیت گرفت . در اقدام اول ، آمازون قراردادی را با سه مجری محبوب که نام آنها قبلا ذکر شد امضا کرد و بودجه ای ۱۵۰ میلیون دلاری را برای تولید این مجموعه جدید معین کرد . هم چنین برای اطمینان خاطر دادن به طرفداران کلارکسون خودروی مکلارن LT675 را در درب منزل جرمی تحویل داد تا او بررسی های خود را بر روی این خودرو آغاز کند .

حال در قدم سوم آمازون ارقام قرارداد ها را منتشر کرده است . رقم قرارداد  هاموند ، می و ویل من  هر کدام با افزایش ۵۰۰ هزار پوندی (۷۶۵۰۰۰ دلار) به رقم ۷.۲ میلیون پوند (۱۱ میلیون دلار) در سال رسید و قرارداد جرمی کلارکسون هم با افزایش ۱ میلیون  پوندی (۱.۵ میلیون دلاری ) به رقم سرسام آور ۹.۶ میلیون پوند(۱۴.۷ میلیون دلار ) در سال رسید .

حال تنها نکته باقی مانده شروع فیلمبرداری این مجموعه است ، که احتمالا تا چند هفته آینده خبر آن را برای علاقه مندان، از طریق همین سایت منتشر خواهیم کرد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب