icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مدل بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون شامل طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی خودرو

مدل بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون شامل طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی خودرو

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد هر دو مدل بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون شرکت ایران خودرو دیزل شامل طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی خودرو می‌شوند.

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد هر دو مدل بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون شرکت ایران خودرو دیزل شامل طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی خودرو می‌شوند.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این که بر اساس توافق‌‌های صورت گرفته هر دو مدل بنزینی و دیزلی پیکاپ شامل طرح تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خودرو می‌شوند خاطرنشان ساخت خریداران برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو دیزل مراجعه کنند.

 

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل افزود: بر اساس این طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی با سود ۱۶ درصد و با بازپرداخت چهار ساله به خریداران تعلق می‌گیرد و خودروی ثبت‌نام شده تا سه ماه پس از واریز مابه‌التفاوت قیمت و پرداخت مبلغ تسهیلات بانکی به شرکت، به خریداران تحویل خواهد شد.

 

غلامرضا رزازی تاکید کرد که بر اساس توافق صورت گرفته، در مرحله اول چهار هزار میلیارد ریال بودجه در این طرح برای خریداران در نظر گرفته شده و خریداران می‌توانند چک‌های اقساط مورد نیاز در این طرح را با توجه به برنامه‌ریزی خود و در بازه‌های زمانی یک ماهه تا چهار ماهه به صورت دلخواه تنظیم و تحویل کنند.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب