icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مدیر عامل سایپا تغییر کرد

تودیع مدیر عامل جدید تا ساعتی دیگر

مدیر عامل سایپا تغییر کرد

نهایتا پس از اخبار ضد و نقیض،مدیر عامل سایپا تغییر کرد.

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی مبنی بر تغییر مدیرعامل سایپا منتشر شد اما هم سایپای این موضوع را تکذیب کرد هم قاسم جهروی مدیر عامل پیشین در مصاحبه اعلام کرد که هنوز بر کنار نشده و برنامه های بلند مدتی را برای سایپا در نظر دارد. اما ظاهر صندلی مدیریت سایپا برای جهرودی جایگاه مناسبی نبود چرا که وی تنها توانست مدت 11 ماه بر این مسند تکیه کند که از نظر کم بودن مدت زمان ،بعد از انقلاب رکوردی برای وی محسوب می گردد.

اما مدیر عامل جدید آقای محمد سروش خواهد شد که دارای سواد اکادمیک فراوانی از قبیل مهندسی مکانیک دانشکده فنی دانشگاه تهران، فوق لیسانس مهندسی صنایع ( مدیریت سیستم ها و بهره وری) از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای مدیریت مالی و استراتژیک (DBA) می باشد . البته ایشان در کارنامه کاری خود پست های متعددی را مانند مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه بهمن و معاون توسعه ساخت داخل گروه بهمن را پشت سر گذاشته است. آقای سروش نیز عضو انتخابی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و تهران ، نایب رئیس کانون کارفرمایان ایران و عضو هیات مدیره شرکت های متعدد بورسی نیز بوده است.

آقای جهرودی در مدت زمان کوتاه مدیریت خود توانست خط تولید سیتروئن C3 راه اندازی نماید و خودروی ملی رهام را نیز رونمایی کند اما این موارد نتوانست باعث رضایت هیت مدیره گردد تا نهایتا وی برکنار شد.حال باید دید سروش محمدی با این سابقه و کوله باری از سمت های مختلف می تواند خط مش جدیدی را برای سایپا ترسیم کند یا مانند مدیران عامل قبلی در کوره سیستم فعلی این غول خودروسازی ذوب خواهد شد.گفتنی مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل های جدید و قدیم این شرکت تا ساعتی دیگر در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار خواهد شد.

برچسب ها:

مدیر عامل سایپا
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب