icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مرحله جدید فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی/ تیر

مرحله جدید فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی/ تیر

گروه صنعتي ايران خودرو همزمان با آغاز فصل تابستان و به منظور تامين نياز مشتريان و بازار ، مرحله سوم فروش قطعی محصولات ایران خودرو را را از روز شنبه دوم تيرماه به اجرا مي گذارد. نام نويسي تا زمان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو "در اين طرح خودرو هاي پر طرفدارايران خودرو از جمله خانواده محصولات پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پارس، سمند و رانا با موعد تحويل مهر تا اسفند ۹۷ عرضه شده است. قيمت محصولات در اين طرح قطعي و پرداخت آن در دو مرحله خواهد بود. واريز وديعه دوم اين طرح مشاركت در توليد، يك ماه پس از نام نويسي از اول تا دهم مردادماه۹۷ تعيين شده است.

برمبناي اين گزارش، به منظور حفظ حقوق مشتريان واقعي محصولات و جلوگيري از سوءاستفاده برخي واسطه ها و سودجويان، در طرح پيش فروش قطعي دو مرحله اي صلح قرارداد و خريد انصرافي امكانپذير نبوده و خودرو به شخص ثبت نام كننده تحويل داده خواهد شد.

مجاز بودن هر كد ملي براي نام نويسي صرفا يك دستگاه خودرو و ثبت نام مشتريان حقيقي از ديگر اهرم هاي نظارتي ايران خودرو براي حفظ حقوق مشتريان واقعي در اين طرح است.

بخشنامه فروش قطعی دو مرحله اي(مشارکت در تولید) از روز شنبه مورخ ۹۷/۰۴/۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول زیر اعلام می گردد.

شایان ذکر است با توجه به لزوم تسهیل در فرایند ثبت نام خودرو، فروش خودرو ها در ۴ گروه (الف – ب – ج- د) به ترتیب ذیل انجام می شود:

گروه الف: از تاریخ ۰۲/۰۴/۹۷

گروه ب: از تاریخ ۰۳/۰۴/۹۷

گروه ج: از تاریخ ۰۴/۰۴/۹۷

گروه د: از تاریخ ۰۵/۰۴/۹۷

قواعد و نکات مهم:

در این بخشنامه، امکان صلح و خرید انصرافی وجود ندارد.

دراین بخشنامه پرداخت بهاي خودرو در دومرحله مطابق جدل پیوست انجام خواهد شد. واریز ودیعه دوم یک ماه پس از ثبت نام از تاریخ ۱ الی ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۷ می باشد.

در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو می باشد.

امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً براي مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام براي مشتري دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد.

ثبت نام صرفاً بصورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

دراین بخشنامه در صورت عدم پرداخت ودیعه دوم قرارداد غیر فعال شده ووجه مشتري بدون سود مشارکت مسترد می گردد.

سود مشارکتی ۱۲ درصدي از زمان تکمیل وجه به کل وجوه پرداختی مشتري تعلق گرفته و در هنگام صدور فاکتور پرداخت می شود.

زمان فعال سازي این بخشنامه در ساعت ۱۱ صبح از روز شنبه مورخ ۹۷/۰۴/۰۲ الی سه شنبه ۹۷/۰۴/۰۵ مطابق متن بخشنامه می باشد

برچسب ها:

شریط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب