icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش بالای ماهانه ی مرسدس مایباخ S600 در چین

فروش بالای ماهانه ی مرسدس مایباخ S600 در چین

به گزارش پردیس خودرو مرسدس بنز حدود 500 نمونه از مدل مایباخ S600 سدان لکسوس خود را هر ماه در چین به فروش می­رساند که با توجه به فروش مدل­های رایج مایباخ که تنها 600 واحد در سراسر جهان در طول سال می­باشد؛ بسیار قابل توجه است.

پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

مرسدس مایباخ Sکلاس، در نمایشگاه لس آنجلس، 2014

به گزارش پردیس خودرو مرسدس بنز حدود 500 نمونه از مدل مایباخ S600 سدان لکسوس خود را هر ماه در چین به فروش می­رساند که با توجه به فروش مدل­های رایج مایباخ که تنها 600 واحد در سراسر جهان در طول سال می­باشد؛ بسیار قابل توجه است. زمانی که مرسدس بنز تصمیم گرفت تولید برند میباخ را در سال 2011 متوقف کند، این ارقام بین 200 و 300 واحد کاهش یافته بود.

مرسدس میباخ S600 بر پایه­ ی S کلاس دارای یک قیمت مناسب بوده که در ایالات متحده قیمت آن به همراه هزینه­ی حمل و نقل برابر با 190275 دلار است که در مقایسه با مدل­های مایباخ قبلی 350 دلار بیش­تر است. با این وجود، این یک شاهکار بزرگ برای این خودروی سه ستاره است و بدون شک این مسئله­ای است که در جلسات هیئت مدیره بنتلی و رولز رویس مطرح شده است.

اولین تجربه­ی رانندگی با مرسدس مایباخ S600 مدل 2016

اولا کلنیوس (Ola Kaellenius) رئیس بخش فروش مرسدس بنز در مصاحبه با بلومبرگ آخرین اطلاعات فروش این خودرو را فاش کرد. او توضیح داد که عناصر منحصر به فردی از این خودرو مانند لگروم اضافی و دست ساز نقره، خریداران را جذب خود خواهد کرد.

کلنیوس همچنین توضیح داد که در مجموع با برند مرسدس در بازار چین سود خواهیم کرد، زمانی که فروش مارک­های رقیب مانند آئودی و بی­ام­و کم می­شود. آئودی به عنوان محبوب­ترین پرمیوم عمومی در چین باقی مانده بود اما به تازگی برای اولین بار شاهد کاهش فروش این خودرو بوده­ایم. در مقابل فروش مرسدس بنز نسبت به ماه گذشته در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب