icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مزدا قیمت ها را هم راستا با FTA ژاپن کاهش داد

مزدا قیمت ها را هم راستا با FTA ژاپن کاهش داد

مزدا از آخرین خودروسازانی است که قیمت هایش را برای برخی محصولات استرالیایی اش کاهش داده است,و این کار را برای به دست آوردن قرارداد FTA با ژاپن انجام داد.

یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

قیمت مزدا کاهش یافت

مزدا از آخرین خودروسازانی است که قیمت هایش را برای برخی محصولات استرالیایی اش کاهش داده است,و این کار را برای به دست آوردن قرارداد FTA  با ژاپن انجام داد.

همانطور که پس از سخنرانی مدیر عامل مزدا مارتین بندر  در استرالیا در سال 2014 انتظار میرفت,این کمپانی خودروسازی قیمت ها را یک روز پس از نشست FTA  در نیو یورک که در 15 ژانویه رخ داد کاهش داد.

مزدا 6 با سایز متوسط و مزدا 3 پرفروش و همینطور CX-5 مزدا و مدل شاسی بلند CX-9 اکنون ارزان تر از قبل هستند.

مدل های بنزینی بین 403 تا 963 دلار کاهش قیمت داشتند در حالی که مدل های دیزلی بین 268 تا 347 دلار ارزان تر شده اند.

مزدا اعلام کرده است که دیگر کاهش قیمت ها برای مدل ها طی 2 تا 3 روز آینده اعلام خواهند شد.

 مزدا

مارتین بندرز اعلام داشت : "ما میخواهیم مشتریانمان از قرارداد کاهش قیمت های FTA که در سال 2015 آغاز میشود کمال بهره را ببرند"

"نیاز نیست برای اعمال این کاهش قیمت ها تا اواسط سال صبر کنیم چون طی مفاد قرارداد این کاهش ها در یکم ژانویه اعمال خواهند شد.ما از اینکه قرار است با قیمت های بهتری برای اکثر مدل های مزدا به مشتریانمان خدمات ارائه دهیم بسیار هیجان انگیز هستیم"

مشتریان میتوانند انتظار کاهش قیمت بیشتری برای برخی مدل های مزدا در طول ژانویه داشته باشند,چون اینطور به نظر میرسد که کمپانی میخواهد سهام سال 2014 خود را حفظ کند.

چون منبع مزدا 2 و BT-50 هر دو در تایلند میباشد(طبق مفاد قرارداد FTA)این دو مدل تحت تاثیر کاهش قیمت ها قرار نخواهند گرفت.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب