icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مشاور عالی رئیس جمهور به کمپین نخریدن خودرو واکنش نشان داد.

مشاور عالی رئیس جمهور به کمپین نخریدن خودرو واکنش نشان داد.

پردیس خودرو: مشاور عالی رییس جمهور با اشاره به کمپین نخریدن خودروی صفر داخلی گفت: در این‌باره حق با مردم و مشتریان است اما از مصرف کنندگان تقاضا داریم به خودروسازان فرصت دهند.

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مشاور عالی رییس جمهور با اشاره به کمپین نخریدن خودروی صفر داخلی گفت: در این‌باره حق با مردم و مشتریان است اما از مصرف کنندگان تقاضا داریم به خودروسازان فرصت دهند.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" اکبر ترکان با بیان اینکه باید بپذیریم همیشه حق با مشتری است، ادامه داد: باید به خواسته‌ی مشتریان توجه و خودمان را متناسب با تکنولوژی و نیازهای روز اصلاح کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین با این اصل که حق با مشتری است؛ باید به سراغ مساله رفت و از مردم می‌خواهیم به صنعت ما فرصت دهند تا خود را بسازد.

مشاور عالی رییس جمهور با اشاره به عملکرد دو ساله‌ی صنعت خودروسازی کشور گفت: در یکی دو سال گذشته وزارت صنعت تلاش کرده تولید را راه‌اندازی کند اما نتوانسته به تکنولوژی، ارتقای فناوری و به افزایش کیفیت به اندازه کافی رسیدگی کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه مردم به این صنعت باید مهلت دهند، ادامه داد: باید به خودروسازان و وزارت صنعت مهلت دهیم تا زمانی که تحریم‌ها لغو شود، به روزرسانی صنعت خودرو را شروع کند. خودروسازان باید هم مدل‌های تولید، هم تکنولوژی تولید، صادرات و کیفیت را ارتقا دهند.

ترکان تاکید کرد: با اینکه حق با مردم و مشتری است اما از مردم می‌خواهیم به خودروسازان فرصت دهند تا این صنعت با یک برنامه منظم و متناسب با خواست مشتریان، تکنولوژی و کیفیت تولید خود را ارتقا دهد.

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودروhttps://پردیس خودرو.me/pardiskhodro    بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب