icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مقایسه قیمت خودروی لیفان در ایران و چین

مقایسه قیمت خودروی لیفان در ایران و چین

خودروهای موجود در ایران ارزانترین خودروهای وارداتی محسوب می گردند که از بین برندهای چینی موجود در ایران برند لیفان یکی از ارزانقیمترین برند های موجود در ایران و جهان می باشد.

جمعه ۰۵ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: خودروهای موجود در ایران ارزانترین خودروهای وارداتی محسوب می گردند که از بین برندهای چینی موجود در ایران برند لیفان یکی از ارزانقیمترین برند های موجود در ایران و جهان می باشد.

 

 

 

کرمان موتور نماینده رسمی محصولات لیفان در ایران بوده که در حال حاضر سه خودرو لیفان را بفروش می رساند . لیفان X60 ،لیفان X50ولیفان 620 با موتور 1.8 لیتری سه خودروی ارائه شه توسط این شرکت می باشد .البته زمزمه هایی به گوش می رسد که کرمان موتور قصد جمع کردن خط تولید لیفان 620 را دارد .

جالب است بداینم این خودروهای  ارزان قیمت  در خود چین از  قیمتی به مراتب پایین تری برخودار می باشند.

 

قیمت لیفان X50

 

لیفان X50 که به تازگی توسط کرمان موتور با قیمتی در حدود 53 میلیون تومان پیش فروش شد در چین با قیمتی برابر با 31 میلیون تومان عرضه می گردد.

قیمت لیفان X60

 

لیفان X60 که در ایران با موفقیت نسبی همراه شد قیمت در حدود 60 میلیون تومان به دست مشتری ایرانی می رسد در صورتی که این خودرو در چین قیمتی در حدود 42 میلیون تومان برخوردار است.

قیمت لیفان620

لیفان 620 با موتور 1.8 لیتری در ایران از فروش خوبی برخودار بود . این خودرو توسط کرمان موتور با قیمتی برابر با 45.5 میلیون تومان عرضه می گردید.این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری  در بازار داخلی چین با قیمت پایه برابربا ۶۹۹۰۰ یوآن، معادل  ۳۶.۹ میلیون تومان عرضه می شود.

قابل ذکر این اختلاف قیمت به خاطر عوارض گمرکی و بسیار از مسائل دیگر بوده و این مبلغ بطور کلی جزء سود کرمان خودرو محسوب نمی گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب