icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو موتورسیکلت جدید دوکاتی

موتورسیکلت جدید دوکاتی

اکس‌دیاول به رغم هدفی که برای آن طراحی شده همچنان یک دوکاتی محسوب می شود و از این رو به پیشرانه دو سیلندر ۱,۲۶۲ سی سی تستاسترتا که توانایی تولید ۱۵۶ اسب بخار نیرو و ۹۶ پوندفوت گشتاور را دارد، مجهز شده است.

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: اکس‌دیاول به رغم هدفی که برای آن طراحی شده همچنان یک دوکاتی محسوب می شود و از این رو به پیشرانه دو سیلندر ۱,۲۶۲ سی سی تستاسترتا که توانایی تولید ۱۵۶ اسب بخار نیرو و ۹۶ پوندفوت گشتاور را دارد، مجهز شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ، دوکاتی طی نمایشگاه موتورسیکلت EICMA در میلان ایتالیا موتورسیکلت های جدید خود را معرفی کرد. موارد هیجان انگیز بسیاری در میان مدل های جدید دوکاتی وجود دارند اما آن چه که بیش از همه جلب توجه می کند معرفی مدل اکس‌دیاول است. این موتورسیکلت بیش از آن که همانند بیشتر محصولات دوکاتی بر سرعت های بالا متمرکز باشد برای سواری آرام و طولانی مدت طراحی شده است.

۵۲۶۷۳۸_۴۲۸

اکس‌دیاول به رغم هدفی که برای آن طراحی شده همچنان یک دوکاتی محسوب می شود و از این رو به پیشرانه دو سیلندر ۱,۲۶۲ سی سی تستاسترتا که توانایی تولید ۱۵۶ اسب بخار نیرو و ۹۶ پوندفوت گشتاور را دارد، مجهز شده است. مشتریان این موتورسیکلت می توانند از بین پنج نوع مختلف زین، چهار حالت جاپایی و سه مدل فرمان یکی را انتخاب کنند که تمامی آنها برای تجربه سواری با یک موتورسیکلت کروزر طراحی شده اند.

۵۲۶۷۳۹_۶۸۰

به رغم آن که اکس‌دیاول یک مدل کروزر محسوب می شود اما پیش از آن که جاپایی با زمین برخورد کند امکان خم شدن ۴۰ درجه وجود دارد. این موتورسیکلت با طول زیاد، ارتفاع کم و حجم های مدرن و عضلانی نخستین تلاش جدی دوکاتی برای حضور در بازار کروزرها است.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

موتور دوکاتی
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب