icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو میاتایی اسپرتی تر برای ژاپنی ها

میاتایی اسپرتی تر برای ژاپنی ها

مزدا نسخه ای خاص از MX-۵ در ژاپن معرفی کرده که با پسوند RS و بهینه‌سازی های عملکرد-محوری همچون استفاده از ترمز های قدرتمند تر، فنربندی Bilstein و میل تعادل مخصوص، سعی در جلب نظر ژاپنی های اهل هیجان دارد. MX-۵ RS در کابین نیز تغییراتی داشته از جمله استفاده از صندلی های اسپرت ریکارو با پوشش چرم و آلکانتارا، سیستم صوتی Bose با ۹ بلندگو و تجهیز صندلی ها به گرمکن. سیستم تقویت صدای موتور، هشدار خروج از مسیر، سامانه بررسی نقاط کور راننده و هشدار عبور خودرو یا عابرپیاده از پُشت از دیگر امکانات این میاتای خاص هستند.

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مزدا نسخه ای خاص از MX-۵ در ژاپن معرفی کرده که با پسوند RS و بهینه‌سازی های عملکرد-محوری همچون استفاده از ترمز های قدرتمند تر، فنربندی Bilstein و میل تعادل مخصوص، سعی در جلب نظر ژاپنی های اهل هیجان دارد. MX-۵ RS در کابین نیز تغییراتی داشته از جمله استفاده از صندلی های اسپرت ریکارو با پوشش چرم و آلکانتارا، سیستم صوتی Bose با ۹ بلندگو و تجهیز صندلی ها به گرمکن. سیستم تقویت صدای موتور، هشدار خروج از مسیر، سامانه بررسی نقاط کور راننده و هشدار عبور خودرو یا عابرپیاده از پُشت از دیگر امکانات این میاتای خاص هستند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها:

مزدا میاتا
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب