icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نخستین سری از خودروهای لاماری ایما تحویل مشتریان شد

نخستین سری از خودروهای لاماری ایما تحویل مشتریان شد

شرکت آرین پارس موتور پس از رونمایی از کراس اوور ایما  از سری محصولات لاماری ،موفق شد این خودرو را زودتر از موعد طی مراسمی خاص به مشتریان خود تحویل نماید.

یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

گروه خبری"پردیس خودرو"شرکت آرین موتور بعد از ظهر امروز مورخه 20 شهریور 1401 طی مراسمی در مرکز همایش های بین المللی رایزن نخستین سری از کراس اوور لاماری ایما را تحویل مشتریان داد. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید تعداد 10 دستگاه از کراس اوور ایما تحویل مشتریان شد. طبق اطلاعات ارائه شده بطور کلی 100 دستگاه از این خودرو در سری اول به مشتریان در روزهای آتی تحویل خواهد شد.

تحویل لاماری ایما

مدیر فروش آرین پارس موتور در آیین تحویل زودتر از موعد لاماری ایما گفت:نخستین مرحله پیش فروش این خودرو مصادف با الزام فروش در سامانه یکپارچه فروش همراه شد.در این شرایط فروش قرار بود که خودرو در موعد 90 روزه و 120 روزه تحویل مشتریان شود که این یعنی ما ملزم به تحویل خودرو در هفته اول مهر و برای پیش فروش 120 روز هفته اول آبان ماه بوده ایم اما با توجه به استقبال صورت گرفته و و نیاز بازار ،تلاش شبانه روزی گروه آرین موتور پارس منجر به این گردید که لاماری ایما را زودتر از موعد بدست مشتریان برسانیم

تحویل لاماری ایما

وی ادامه داد :با توجه به همین مواردخودروهای مرحله اول و دوم فروش تا پایان شهریور بدست مشتریان خواهد رسید و مرحله سوم نیز زودتر از موعد مقرر تحویل خواهد شد.

علی موسوی در ابتدای این مراسم تاکید کرد این شرکت  با توجه به استقبال بی نظیر این خودرو  و  تلاش های صورت گرفته تیراژ تولید را 40 درصد افزایش داده است لذا با توجه به اینکه قرار بود میزان تیراژ اولیه این خودرو در سال 3500 دستگاه باشد حال این میزان 40 درصد افزایش خواهد داشت که خبر خوشی برای مصرف کنندگان ایرانی خواهد بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب