icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نمایشگاه خودروی فرانکفورت فردا افتتاح می گردد.

نمایشگاه خودروی فرانکفورت فردا افتتاح می گردد.

نمایشگاه خودروی فرانکفورت یکی از رویداد های بزرگ سال در صنعت خودرو می باشد که برای خودروسازان مطرح جهان دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:نمایشگاه خودروی فرانکفورت یکی از رویداد های بزرگ سال در صنعت خودرو می باشد که برای خودروسازان مطرح جهان دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" در این نمایشگاه قرار است که خودرو سازان بزرگ جهان برای اولین بار خودروهای جدید خود را به نمایش عمومی بگذارند .بسیاری از خودروهایی جدید که چندی قبل فقط تصاویر آنها توسط کمپانی های خودروسازی منتشر شده بود نیز در این نمایشگاه بصورت رسمی معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان خودرو دلایل زیادی دارند که به‌ دلیل برگزاری این نمایشگاه هیجان‌زده باشند. ده‌ها نمونه اولیه و خودروی جدید در این نمایشگاه رونمایی خواهند شد. برخی از این خودروها نسبت به سایرین خاص‌تر و هیجان‌انگیزتر هستند. مهم‌تر اینکه، اغلب خودروسازان اطلاعات چندانی را در مورد مدل‌هایی که قرار است در این نمایشگاه رونمایی شوند، فاش نکرده‌اند. در اینجا تنها به ذکر نام ده مدل جدید خودرو که از اهمیت زیادی برخوردارند و قرار است در این نمایشگاه رونمایی شوند، اکتفا می‌کنیم: بنتلی بنتایگا، بورگوارد شاسی بلند، بوگاتی ویژن گرن توریزمو، هوندا پروجکت 2 و 4، هیوندایی N 2025 گرن توریزمو، جگوار اف-پیس، رنگ مشکی مرسدس کوپه ای‌ام‌جی منسوری S 63 ، نیسان کراس اوور، رنو آلاسکان و رولز رویس داون.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب