icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نمایشگاه لس آنجلس-رونمایی از اسپورتیج جدید 2017

نمایشگاه لس آنجلس-رونمایی از اسپورتیج جدید 2017

بعد انتشار عکسهای مخیفانه و رند های مختلف بلاخره کمپانی کیا از اسپورنیج نسل جدید اسپورتیج 2017 رونمایی کرد.

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: بعد انتشار عکسهای مخیفانه و رند های مختلف بلاخره کمپانی کیا از اسپورنیج نسل جدید اسپورتیج 2017 رونمایی کرد.

 

 

 

 کیا اسپورتیج 2017 جدید

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " چراغ‌های جلو در اسپورتیج ۲۰۱۷ بزرگ و فراگیر شده‌اند و جلوپنجره‌ی انحصاری کیا که نشانه‌ی پیدایش اصالت در طراحی‌های این برند است (tiger nose)، در دماغه‌ی خودرو خودنمایی می‌کند. نسل چهارم در مقایسه با سلف خود، افزایش ابعاد را در پی داشته است و این بدان معناست که فضای بزرگ‌تری برای مسافران و همچنین بارگیری در این نسل خواهیم داشت. خصوصاً که جای پای سرنشینان عقب در حدود ۷۶ میلی‌متر بزرگ‌تر شده است و فضای بار آن نیز در پشت صندلی‌های ردیف دوم از حدود ۷۳۹ لیتر به حدود ۸۶۹ لیتر افزایش یافته است.

 

کیا اسپورتیج 2017 جدید

 

 

کیا اسپورتیج 2017 جدید

 

 

در زیر این بدنه کیا برای جلب بیشتر مشتری در رقابت سختی که در این کلاس خودرویی برقرار است، محکم‌ترین ساختار را با توجه به استفاده‌ی گسترده از یک فولاد پیشرفته با مقاومت بالا ارائه می‌دهد. طراحی سیستم تعلیق این خودرو نیز برای بهبود کیفیت سواری و هندلینگ بهتر مجدد انجام شده است.

همچنین مدل SX این خودرو برای شکوه هر چه تمام‌تر با دست پری به میدان آمده است؛ یک‌تریم اسپرت ویژه که در آن علاوه بر تنظیمات گیربکس و فرمان، کمک‌فنرها نیز نسبت به مدل‌های LX و EX سفت‌تر می‌شوند. همچنین در همه‌ی تیپ‌های این خودرو در سیستم فرمان جدید برای دقت هر چه بیشتر به‌وسیله‌ی کاهش ۲۵ درصدی اصطکاک تجدیدنظر شده است. بعلاوه در این خودرو به‌وسیله‌ی یک انتخاب‌گر حالت رانندگی می‌توانید بین سه حالت نرمال، ECO و اسپرت انتخاب کنید.

کیا اسپورتیج 2017 جدید

 

 

کیا اسپورتیج 2017 جدید

دو موتور آشنا که در نسل قبلی این خودرو نیز استفاده می‌شدند، در این نسل نیز وظیفه‌ی قوای محرکه را بر دوش دارند. مدل‌های LX و EX نسل قبل با یک موتور ۴ سیلندر خطی با ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۳ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌شدند که در این نسل با ۱ اسب بخار کاهش قدرت و حدود ۳ نیوتن متر کاهش گشتاور مواجه شده‌اند. مدل SX نیز با موتور ۲ لیتری توربوی معروف که ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور داست، ارائه می‌شد که در این نسل با ۱۹ اسب بخار کاهش قدرت و حدود ۱۲ نیوتن متر کاهش گشتاور به میدان می‌آید. مزیت این کاهش این است که حداکثر گشتاور از ۱۳۵۰ دور بر دقیقه تا ۳۵۰۰ دور بر دقیقه در اختیار خواهد بود که هم در کاهش مصرف سوخت و هم در شتابگیری مؤثر خواهد بود.

هر دو موتور با یک گیربکس انحصاری ۶ سرعته جفت می‌شوند. حالت استاندارد در هر سه تیپ، دیفرانسیل محرک جلو خواهد بود اما سیستم چهار چرخ متحرک با توزیع نیرو به‌صورت ۵۰/۵۰ به محورهای جلو و عقب، آپشنی برای همه‌ی تریم‌ها خواهد بود.

کیا اسپورتیج 2017 جدید

 

در داخل اسپورتیج ۲۰۱۷ از یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید به نام Uvo3، بهره‌مند خواهید بود که با یک صفحه نمایش لمسی ۵، ۷ یا ۸ اینچی بسته به تریم انتخابی همراه خواهد بود. ناوبری نیز به صورت استاندارد در SX و به‌صورت آپشن در EX در دسترس خواهد بود که در هر حالتی، با اپلیکیشن‌های Apple CarPlay یا Google Android Auto می‌تواند منطبق شود.

از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توان به سیستم صوتی ۲۳۰ وات Harman/Kardon با ۸ بلندگو، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب به همراه تهویه برای صندلی‌های جلو، گرم‌کن فرمان، درب صندوق هوشمند، تودوزی چرم و چراغ‌های جلوی HID اشاره کرد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب