icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نمایشگاه شانگهای مکانی برای نمایش کپی های چینی

نمایشگاه شانگهای مکانی برای نمایش کپی های چینی

اوج این کپی کاری امسال در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش درآمد و مشخص شد هیچ کس و هیچ چیز از گزند کپی کاری چینی ها در امان نیست.

جمعه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: صنعت خودروی چین در سال 2013 میلای دچار تحولی عظیم شد.چینی در سال 2013 به بعد 18,700,00 دستگاه خودورتولید کردند که برابر با 22.7 درصد کل خودروهای تولیدی دنیا می باشد . در این بین گروه اول خودروهایی بودند که نه برند نام آشنایی بودند و نه کسی آنها را می شناخت .گروه دوم خودروهایی بودند که برند های معرف جهان بودند که در چین تولید می شدند مانند فولکس واگن  و بیوک .اما در این بین  گروه سومی بودند که چهره خودروهای آنها کاملا آشنا بودند ولی برند روی خودرو نا آشنا  بود این گروه کپی خوروها معروف توسط کمپانی های غیر معروف چینی بود.چینی ها از همان ابتدای تولید کپی کاری را آغاز کرده اند. با پیشرفت این صنعت کپی کاری چینی از خودروهای کوچک و غیر معروف به خودروهای بزرگتر و معروفتر ارتقا پیدا کرد .این مهم آنقدر ادامه پیدا کرد تا اوج این کپی کاری به برند های معروفی چون پورشه و رولز رویس هم رسید.

اوج این کپی کاری امسال در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش درآمد و مشخص شد هیچ کس و هیچ چیز از گزند کپی کاری چینی ها در امان نیست. 

رولز رویس

 

 

 

جیلی GE

 

 

 

پورشه

 

ایگل

 

 

 

 

 

رنجرورو

 

 

 

لند وایند X7

 

 

 

 

 

هامر

 

 

پاتئو

 

 

 

 

رنجرور

 

Hongqi LS5

 

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب