icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نوبت‌بندی خودروهای ویرایشی اعلام شد

نوبت‌بندی خودروهای ویرایشی اعلام شد

 پس از آنکه متقاضیان با نوبت تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ برای تغییر نوع خودروی انتخابی اقدام کردند که بتوانند خودرو در سال جاری، تحویل بگیرند و شش روز برای این امر (تا ۱۰ اردیبهشت ماه) فرصت داشتند؛ اکنون نوبت‌بندی‌های جدید اعلام شده و مشتریان می‌توانند از نوبت جدید خود از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودروها مطلع شوند.

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"- پس از مشخص شدن نوبت (اولویت) تحویل خودروهای افراد ثبت‌نام کننده در نخستین طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی، نوبت تخصیص و تحویل قریب به 50 محصول مختلف عرضه‌ شده در خصوص پنج محصول پرتقاضا (با تیپ‌بندی‌های مختلف) به سال 1403 موکول شده بود؛ این در حالی بود که ظرفیت برخی از محصولات در سال 1402 خالی ماند و در خصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار 1402 برای برخی از محصولات تکمیل نشده بود.

براین اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت برای متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن‌ها سال 1403 است، مهلتی در نظر بگیرد تا این متقاضیان نسبت به ویرایش درخواست خودرویی خود اقدام کنند و پنج اولویت از خودروهای کم تقاضاتر که نوبت تحویل در سال 1402 خواهند داشت را انتخاب کنند؛ بنابراین مشتریان با نوبت دریافت سال آینده از پنجم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت فرصت داشتند برای تغییر نوع خودروی انتخابی خود اقدام کنند.

پس از پایان این مهلت ویرایش در روز یکشنبه هفته گذشته (10 اردیبهشت)، سایت سامانه بسته بود تا بر اساس اولویت تعیین شده توسط مشتریان، پالایش صورت گیرد و ترتیب (اولویت) دریافت خودرو در سال 1402 مشخص شود.

نتیجه این موضوع امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت ماه) مشخص شده و بر این اساس افرادی که نوع خودروی خود را در زمان ویرایش تغییر دادند، اکنون می‌توانند از طریق سایت سامانه، از نوبت جدید خود برای دریافت خودروی انتخابی مطلع شوند.

یادآوری می‌شود که چنانچه متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همان انتخاب اولویت سال 1403 برای او ملاک خواهد بود و بر اساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

از سوی دیگر با توجه به اعلام نوبت جدید متقاضیانی که نوع خودروی انتخابی خود را در فرصت ویرایش مربوط به مرحله اول فروش یکپارچه خودروها، تغییر دادند، امروز (دوشنبه) مشخص شده است، همچنان ابهاماتی در این زمینه وجود دارد، به طور مثال تغییر خودروی انتخابی تعدادی از مشتریان انجام نشده و همان نوبت‌های اولیه در سال 1403 برایشان ثبت شده است.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب