icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نگین خودرو به دختران عیدی داد.

نگین خودرو به دختران عیدی داد.

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه به مناسب میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (ص) پیش فروش رنو اسکالا را مزایای ویژه آغاز کرد.

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه به مناسب میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (ص) پیش فروش رنو اسکالا را مزایای ویژه آغاز کرد.

 

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" واحد بازاریابی و فرو ش نگین خودرو اعلام کرد پیش فروش رنو اسکالا با تخفیف و مزایای ویژه به تعداد محدود و تا میلاد با سعادت  حضرت امام رضا (ص) ادامه خواهد داشت.

مدیر بازاریابی نگین خودرو اعلام کرد:  هم اکنون با فرارسیدن این عید خجسته بهترین فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک رنو اسکالا یکی از محصولات برند اروپایی Reanult با شرایط و تخفیف ویژه شوند و از رانندگی با آن لذت ببرند.

رنو اسکالا در ۳ تیپ ۲۰۰۰ نیمه فول، ۱۶۰۰ فول و ۱۶۰۰ نیمه فول خودرو هایی هستند که طی این فروش ویژه با پیش پرداخت ۲ مرحله ای و تسهیلات ۱۰ ماهه بدون بهره به مشتریان ارائه می شوند.

همچنین در صورت خرید نقدی، مشتریان می توانند از هدیه ویژه تا ۴ میلیون تومانی بهره مند شوند.

در این طرح رنو اسکالا با قیمت قطعی به فروش می رسد و دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب