icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هایما 7 شاسی بلند جدید ایران خودرو

هایما 7 شاسی بلند جدید ایران خودرو

ظاهرا ایران خودرو برای وردو یک خودروی جدید با شرکت هایما موتورز چین وارد مذاکره شده است. طبق اخبار غیر رسمی منتشر شده ایران خودرو قصد دارد تا یک شاسی بلند کوچک این شرکت چنین با نام هایما 7 را وارد و سپس تولید کند.

چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: رقابت  برای ورود شای بلند های چینی بسیار داغ شده است . اینبار ایران خودرو برای  تولید یک شاسی بلند چینی با شرکت هایما موتورز چینی وارد مذاکره شده است.

 

 

هایما 7

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " ظاهرا ایران خودرو برای ورود یک خودروی جدید با شرکت هایما موتورز چین وارد مذاکره شده است. طبق اخبار غیر رسمی منتشر شده ایران خودرو قصد دارد تا یک شاسی بلند کوچک این شرکت چنین با نام هایما 7 را وارد و سپس تولید کند.

بر اساس همین اخبار این خودرو قرار بوده که در نمایشگاه شیراز که ماه گذشته برگزار شده بود به نمایش عمومی گذاشته شود که ظاهرا مقدامات آن مهیا نشده بود.

هایما 7

 

خودروی هایما 7 یک شاسی بلند جمع جور با  ظاهری شرقی می باشد که به یک موتور 2.0 لیتری DVVT مجهز می باشد. حداکثر قدرت خروجی این موتور برابر با 167 اسب بخار و گشتاور آن  180 نیوتن بر متر دردور 4500 بوده و مصرف سوخت این خودرو طبق اطلاعات منتشر شده توسط کارخانه سازنده برابر با 8.8 لیتر در 100 کیلومتر می باشد.توان خورجی موتور این خودرو توسط یک گیربکس 5 سرعته تیپ ترونیک محصول هیوندای کره جنوبی  به چرخها جلو منتقل می گردد.

 

هایما 7

 

در صورت ورود این خودرو بازار رقابت بین خودری جک اس 5 و لیفان بسیار داغ خواهد شد. قیمت هایما 7 با توجه به قیمت این خودرو در خارج از کشور در حدود 85 میلیون خواهد بود.

 

هایما 7

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

عباس مهتابی 1394/8/13
22:5:8

با سلام. در بعضی جاها نوشته شده که این خودرو در اصل ژاپنی است. و بعضی جاها هم نوشته که چینیه. لطفآ مشخص کنید که واقعآ در اصل این خودرو کجاییه؟ ممنون

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب