icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طرح های اولیه از هایپر کار فراری در سال 2040

طرح های اولیه از هایپر کار فراری در سال 2040

شرکت فراری رقابتی در خصوص طراحی که می‌توان از سوپرخودروی این شرکت در سال ۲۰۴۰ میلادی متصور بود برگزار کرده که در مراحل اولیه چیزی در حدود ۵۰ دانشکده از سراسر جهان در آن حضور داشتند اما در حال حاضر چهار دانشکده به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت فراری رقابتی در خصوص طراحی که می‌توان از سوپرخودروی این شرکت در سال ۲۰۴۰ میلادی متصور بود برگزار کرده که در مراحل اولیه چیزی در حدود ۵۰ دانشکده از سراسر جهان در آن حضور داشتند اما در حال حاضر چهار دانشکده به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

 

 

ایده طراحی فراری در سال 2040

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " دانشگاه‌هایی از کشورهای آمریکا، کره، آلمان و فرانسه به دور نهایی راه یافتند تا در این دور از آن‌ها درخواست شود سه طرح برتر خود را به این رقابت ارسال کنند.

 

ایده طراحی فراری در سال 2040

 

ایده طراحی فراری در سال 2040

 

این طراحی‌ها از نمونه‌های واقع‌گرایانه تا تخیلی و البته در قالب رنگ‌های سیاه، نقره‌ای و سفید مشاهده می‌شوند اما در اکثر طراحی‌ها از رنگ ویژه خودروهای فراری یعنی قرمز استفاده شده است.

ایده طراحی فراری در سال 2040

 

ایده طراحی فراری در سال 2040

فراری وعده داده تا جایزه ویژه‌ای به محبوب‌ترین طرح انتخاب شده توسط عموم اختصاص دهد اما جایزه بزرگ این رقابت به نفر برتری که توسط هیئت داوری با حضور سباستین وتل، پائولو پینین‌فارینا، جِی کِی و نیک میسون انتخاب می‌شود تعلق خواهد گرفت. برنده این رقابت در روز 15 ژانویه سال آینده میلادی، اعلام خواهد شد.

 

 برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب